E-Commerce Live

eCommerce trends in COVID-19 times

minutes presentation
Danny van den Burg GfK

Het afgelopen jaar hebben we de groei van eCommerce zien afvlakken. COVID-19 heeft de eCommerce omzet echter weer een stevige impuls gegeven. Wat is de impact van COVID-19 op de eCommerce omzet in Nederland en hoe vergelijkt zich dat met de rest van de wereld? Wat kunnen we verwachten van de verdere eCommerce ontwikkeling? Danny van den Burg, Retail Sales lead van GfK gaat hier in zijn bijdrage op eCommerce Live! Dieper op in op basis van inzichten vanuit de verschillende onderzoeken die GfK op dit gebied doet.

Danny van den Burg

Danny van den Burg

GfK

Danny is commercieel verantwoordelijk voor Retail bij GfK in Nederland. GfK transformeert van een traditioneel marktonderzoeksbureau naar dé partner voor voorspellende data analytics. GfK combineert point of sales data met consumentenonderzoek teneinde toekomstige scenario’s te simuleren.

Danny heeft een ruime ervaring opgebouwd in sales, marketing, trade marketing en marktonderzoek bij Nestlé, Grolsch en Nielsen, voordat hij in 2016 bij GfK aan de slag is gegaan.