E-Commerce Live

Winkelen in 2030: de toekomst van retail in Nederland

12:00 30 minutes presentation Stage 1
Wim La Haye Bluebird Day

Afgelopen jaar werkten 20 gezaghebbende ondernemers, wetenschappers en visionairs met elkaar samen om een beeld van retail in 2030 te vormen. De resultaten hiervan zijn in het boek ‘Shopping 2030: daadkracht gevraagd in een decennium vol verandering’ samengebracht.

Wim La Haye was een van de auteurs van het boek en neemt je mee langs de belangrijkste veranderingen op het gebied van consumentengedrag, technologie, duurzaamheid en data/privacy.

Wim La Haye

Wim La Haye

Bluebird Day

Wim La Haye is co-founder van Bluebird Day. Als commercial director is Wim eindverantwoordelijk voor commercie, marketing en strategie. 

Daarnaast is Wim voorzitter van de expertgroep Shopping2030, waarin hij vanuit ShoppingTomorrow samen met vooraanstaande experts onderzoek doet naar de wijze waarop consumenten in 2030 winkelen en hoe Nederlandse retailers en merken zich hierop kunnen voorbereiden.

Gelijktijdige sessies