E-Commerce Live

Zolemba: iedere klant een gepersonaliseerde customer journey met Datatrics

14:40 30 minutes Stage 6
Jelmer Pepping DatatricsTim Derksen Zolemba

Zolemba produceert en verkoopt onbedrukte en bedrukte labels, etiketten en stickers. Haar 60.000 klanten zijn zowel particuliere als zakelijke klanten in heel Europa. Zolemba gebruikt Datatrics om iedere klant, op ieder moment, via het juiste kanaal, met de juiste content te benaderen. Dit doen ze door de gehele customer journey te personaliseren, zowel de website, als e-mail marketing, als advertenties. Dit resulteert iedere dag in een flinke omzetstijging.

Jelmer Pepping

Jelmer Pepping

Datatrics

Jelmer is Account Manager bij Datatrics en adviseert vanuit zijn rol dagelijks bedrijven over het gebruik van data voor conversieverhogende acties op alle marketingkanalen. Zijn focus ligt hierbij met name op bedrijven in de E-commerce & Retail en Travel & Leisure industrieën.

Tim Derksen

Tim Derksen

Zolemba

Tim is conversiespecialist bij Zolemba met commerciële economie als achtergrond. Van nature heeft hij een passie voor design en e-commerce. Tijdens zijn dagelijkse werk houdt hij zich vooral bezig met het analyseren van klantgedrag en het verbeteren van het algehele bestelproces bij Zolemba.

Gelijktijdige sessies