E-Commerce Live

Hoe je bedrijven helpt sneller te groeien met merkdenken en marketing

25 minutes roundtable
Isabel Spek Think YellowPaulus Nabbe Think Yellow

Je klanten willen meestal ontwikkelen en groeien. Deze sessie gaat dan ook over groei. Als bedrijf, als merk. Groei die helaas niet altijd in één vloeiende beweging gaat.

Net als bij mensen gaat groei gepaard met struikelblokken en identiteitsvraagstukken. Voel je groeipijn? Dan helpt het niet om te doen wat je altijd hebt gedaan. Als je verder wilt groeien, dan moet het anders.

In deze sessie kijken Paulus en Isabel naar de verschillende groeifasen van bedrijven en geven ze tips over de inzet van merk en marketing in de verschillende fases.

Leer deze groeifasen herkennen en schat beter in of je (je klanten) als marketeer kan helpen om de valkuilen van die fase te ontwijken of te overwinnen. En stoot door naar de volgende groeifase.

Isabel Spek

Isabel Spek

Think Yellow

Isabel Spek werkt als online marketeer bij Think Yellow. In deze rol ondersteunt ze diverse bedrijven in verschillende stadia van groei bij het implementeren van online marketingstrategieën. Dagelijks streeft ze ernaar om de behoeften van klanten en doelgroepen te begrijpen en om de doelstellingen naadloos op elkaar af te stemmen.

Paulus Nabbe

Paulus Nabbe

Think Yellow

Paulus Nabbe zijn kracht ligt in het tot leven laten komen van merkverhalen. Zijn passie is het doorvertalen hiervan in beeld: van foto- en videografie tot grafisch design en alles daartussen. Met visuele oplossingen die écht passen bij het merk en die de essentie raken. Hij leeft zich al ruim 30 jaar volledig in, wat zorgt voor unieke, interessante en opvallende concepten voor nationale en internationale bedrijven zoals ING, Havenbedrijf Rotterdam en Randstad.