E-Commerce Live

Loyaliteit in het digitale tijdperk: bouwen aan blijvende klantrelatie

15:30 25 minutes roundtable Roundtable 7
Menno de Kort StrixErwin Ouwejan Strix

In het digitale tijdperk is de dynamiek van klantloyaliteit radicaal veranderd. De vraag hoe merken duurzame relaties met hun klanten kunnen opbouwen, staat centraler dan ooit.

Tijdens deze roundtable sessie wordt het verdiepen van klantrelaties in een steeds veranderende digitale landschap uitgebreid besproken.

Erwin en Menno delen hun expertise en inzichten over het kweken van klantloyaliteit binnen het digitale landschap. Ga samen met hen in gesprek over klantloyaliteit: wat zijn de kansen en mogelijkheden?

Menno de Kort

Menno de Kort

Strix

In zijn rol als Account Director is Menno verantwoordelijk voor de commerciële doelstellingen. Menno heeft meer dan een decennium aan ervaring in de digitale sector. Voor Menno staat het bouwen van sterke, duurzame relaties met opdrachtgevers centraal. Hij gelooft in de kracht van samenwerking als sparringpartner, waarbij het creëren van een langdurig partnership met een focus op stevige digitale ambities voorop staat. Zijn toewijding aan het bereiken van het allerbeste resultaat samen met zijn team en de opdrachtgevers is wat elke dag drijft.

Erwin Ouwejan

Erwin Ouwejan

Strix

Erwin is een ervaren business consultant bij Strix, waar hij bekend staat om zijn technologie-agnostische aanpak om de kloof tussen technologie en bedrijfsdoelen te overbruggen. Met meer dan twintig jaar ervaring heeft hij bewezen succesvolle oplossingsarchitecturen te ontwerpen die de groei en efficiëntie van talloze ondernemingen hebben bevorderd. Zijn expertise stelt hem in staat om technologische hulpmiddelen te selecteren en systemen te ontwerpen die schaalbaar, kostenbesparend en toekomstbestendig zijn.

Gelijktijdige sessies