E-Commerce Live

Blueprint for conversion: five CRO strategies that move the needle

14:00 30 minutes presentation Stage 3
Orsi Szentes GoodKarmaValeria Granda Rebuy

Wanneer je je conversiepercentage met dertig procent kunt verhogen, stijgt je omzet vaak ook met dertig procent.

Voor veel merken geldt dat ze last hebben van een laag conversiepercentage en hoge acquisitiekosten. Het simpelweg doorverwijzen van bezoekers naar je website is niet voldoende.

De sleutel tot een lagere CAC en winstgevendheid ligt in het omzetten van deze bezoekers in betalende klanten. Sla twee vliegen in één klap: neem datagedreven beslissingen en verhoog je winstmarge met CRO.

In deze presentatie begeleiden Rebuy en GoodKarma je door vijf CRO-strategieën. Je krijgt bruikbare tips die je direct kunt implementeren.

Orsi Szentes

Orsi Szentes

GoodKarma

Orsi begon zeven jaar geleden als growth hacker en hielp een aantal Nederlandse merken opschalen via een holistische aanpak: Onefit, NADUVI en Goodiebox, om er een paar te noemen. Sinds drie jaar is ze medeoprichter van GoodKarma Agency, waar ze algemeen directeur en hoofd van het e-commerceteam is. Ze is een expert in alles wat met Shopify en Klaviyo te maken heeft.

Valeria Granda

Valeria Granda

Rebuy

Valeria Granda is Senior Agency Partner Manager bij Rebuy. Ze is gespecialiseerd in de regio’s Oost-Noord-Amerika en EMEA. Met een focus op samenwerking onderhoudt ze sterke relaties met Rebuy’s Agency Partners, waardoor ze de nodige tools en middelen krijgen om de omzet te optimaliseren. De toewijding en expertise van Valeria zorgen voor een naadloze afstemming tussen bureaus en Rebuy, waardoor wederzijds succes in het dynamische e-commercelandschap wordt bevorderd.

Gelijktijdige sessies