E-Commerce Live

De (r)evolutie van DELTA Fiber’s bestelproces met Form Analytics

14:40 30 minutes presentation Stage 2
Leonie Eckhardt YellowgrapeMarvin Soekra DELTA Fiber

Herken je dit? Je merk spendeert significante bedragen in search & social, besteedt veel tijd aan fraaie product pages, en toch verlies je 70 tot 80 procent in de laatste stap: het online formulier of check-out.

Daarom is het identificeren en elimineren van elke mogelijke conversiekiller een noodzaak en dankzij Exatom hebben DELTA Fiber en Yellowgrape nu inzicht die eerder (uit GA4) onmogelijk waren.

Tijdens deze sessie onthult Leonie de conversie (r)evolutie van het bestelproces van DELTA Fiber.

Leonie Eckhardt

Leonie Eckhardt

Yellowgrape

Leonie staat al meer dan twee jaar een spil in het CRO- en Customer Journey team van Yellowgrape. Naast haar rol in experimentatie en kwalitatieve onderzoeksmethoden, ligt haar expertise in het maken van de strategische verbindingen tussen teams en het vertalen van bedrijfsdoelstellingen naar praktische experimenten.

Marvin Soekra

Marvin Soekra

DELTA Fiber

Sinds 2007 betrokken en verantwoordelijke voor teams in het online domein. Visie, budget en groei van mensen en kwaliteit. Sinds 2022 verantwoordelijk voor de online activiteiten van DELTA FIBER.

Gelijktijdige sessies