E-Commerce Live

Hoe de digitale AI-medewerker Vicky de klantenservice verbetert bij Vitaminstore

14:00 30 minutes presentation Stage 7
Bas Ploeg NeopleMyrthe Roelofsen Vitaminstore

In deze sessie hoor je hoe Vitaminstore haar klantenservice heeft geoptimaliseerd door de inzet van AI-technologie, specifiek de digitale collega Vicky.

Vicky helpt bij het snel en effectief afhandelen van klantvragen op basis van een uitgebreide kennisbank, wat resulteert in verbeterde klanttevredenheid en efficiëntie.

Myrthe Roelofsen bespreekt samen met Bas Ploeg de uitdagingen en successen van deze implementatie en geeft inzicht in de toekomst van AI binnen klantenservice.

Bas Ploeg

Bas Ploeg

Neople

Bas Ploeg is medeoprichter van Neople, een AI-startup die digitale medewerkers inzet in ecommerce customer support teams. Neople is opgericht in januari 2023 en bedient inmiddels meer dan tachtig klanten zoals Vitaminstore, Bax-shop, Levi’s, The Social Hub en Rituals.

Myrthe Roelofsen

Myrthe Roelofsen

Vitaminstore

Myrthe is een gepassioneerde en data-gedreven E-commerce en marketing professional met meer dan acht jaar ervaring in de B2C markt. Ze is gespecialiseerd in het creëren van zinvolle digitale ervaringen door data, technologie, creativiteit en klantgerichtheid te integreren.

Gelijktijdige sessies