E-Commerce Live

Hoe je klachten van klanten kunt omzetten in een premium en leuke ervaring

30 minutes
Agnes Weber MENDED

Customer Service teams behandelen vaak garantie- en reparatieverzoeken.

In plaats van het één op één aan te pakken, bieden sommige modemerken nu reparatie aan als proactieve service bovenop hun producten. Hoe maak je van een saai gedoe iets dat mensen graag willen doen? Hoe zet je een klacht om in een positieve consumenteninteractie die loyaliteit opbouwt?

De lessen en inzichten op deze vragen zullen tijdens deze sessie worden gedeeld.

Agnes Weber

Agnes Weber

MENDED

Agnes is de oprichter van MENDED, een modern bedrijf dat een betere manier bouwt om kleding in het spel te houden. Door middel van reparatie en resale. Als ze niet aan MENDED werkt, vind je haar achter een camera. Ze fascineert 110.000 volgers op haar sociale platform, met video’s die tot 21 miljoen keer bekeken worden. Ongeacht welke uitlaatklep ze ook vindt, ze vindt waarde in circulariteit werkelijkheid maken.