E-Commerce Live

Hoe Omoda AI gebruikt om retourpercentages te verlagen

16:00 30 minutes Stage 1
Cees Hannema OmodaMartin Boulogne Google

Meer dan vijftig procent van de gekochte items in fashion worden teruggestuurd.

Online fashion retailers kunnen één cruciaal deel van de fashion customer journey niet bieden: het passen van kleding. Dus zullen retouren altijd onderdeel blijven van de branche. Maar het terugdringen van retourpercentages is cruciaal om kosten te drukken en duurzamer te ondernemen.

Omoda gebruikt Artificial Intelligence om hun retourpercentages naar beneden te krijgen. In deze sessie vertelt Cees Hannema hoe ze dat doen.

Cees Hannema

Cees Hannema

Omoda

Cees Hannema is Chief Marketing Officer bij Omoda. Voordat hij deze functie bekleede bij de omni-channel multibrand fashion retailer, maakte hij carriere bij onder andere Unilever, Jumbo en Mondelez.

Martin Boulogne

Martin Boulogne

Google

Martin is Industry Head Retail bij Google.

Gelijktijdige sessies