E-Commerce Live

How some of the best-known brands manage their customer service

11:20 30 minutes presentation Stage 4
Neil Forrest GorgiasAnouk Steenbruggen Stone & Bridges

Zonder een goede customer service afdeling bestaat er geen goed e-commerce bedrijf. Dat is iets wat voor de twee sprekers van deze sessie vast staat.

In deze sessie spreken Anouk en Neil over de impact van exponentiële en internationale groei op customer service en hoe je ervoor kan zorgen dat deze impact minimale invloed heeft op de afname van klantervaring en klanttevredenheid.

Door een combinatie van de juiste tools, een sterk team en een goede identiteit vertaling op customer service slaagde Anouk en haar team erin om voor meerdere grote fashion en lifestyle producten de customer service en experience kwalitatief hoog te houden in omgevingen waar de operatie onder druk kwam te staan in fases van exponentiële en internationale groei.

Tijdens deze sessie nemen Anouk en Neil je mee in hoe ze dat voor een aantal e-commerce bedrijven hebben aangepakt.

Neil Forrest

Neil Forrest

Gorgias

Neil Forrest is Senior Strategic Partner Manager bij Gorgias. Voordat Neil bij Gorgias kwam, werkte hij als Digital Consultant bij e-commercebureaus om groei voor DTC-merken te helpen realiseren. Neil specialiserde zich in Shopify Plus en lanceerde hij zijn eigen e-commercemerk, Tartan Scarf. Er is één ding dat alle rollen van Neil met elkaar verbindt; Het bieden van uitzonderlijke klantenservice is een topprioriteit.

Anouk Steenbruggen

Anouk Steenbruggen

Stone & Bridges

Anouk heeft veel snelgroeiende e-commerce bedrijven geholpen bij het opzetten van hun serviceafdeling en heeft leiding gegeven aan de service- en ervaringsdivisie van Bloomon, Patagonia, Filling Pieces en Daily Paper. Anouk weet hoe ze ervoor kan zorgen dat je klanten de beste ervaring krijgen wanneer ze je webshop bezoeken.

Gelijktijdige sessies