E-Commerce Live

Meer omzet uit e-mailkanalen door te focussen op klantretentie

12:00 30 minutes presentation Stage 6
Bart de Bruin Bookerz (powered by Copernica)Maarten Hofste MaxiAxi (powered by Copernica)

In een hypercompetitieve markt is aandacht schaarser en kostbaarder dan ooit.

Om winstmarges te optimaliseren verschoof MaxiAxi daarom een aantal jaar geleden de focus naar klantretentie. En met succes. In deze sessie geven Maarten en Bart je in drie fases mee hoe MaxiAxi deze strategische zet met geweldig resultaat implementeerde.

Omzet uit het e-mailkanaal steeg over de jaren met maar liefst 705 procent. Waarbij meer dan de helft van deze groei afkomstig is uit gepersonaliseerde automatisering.

Powered by Copernica

Bart de Bruin

Bart de Bruin

Bookerz (powered by Copernica)

Bart richt zich bij Bookerz met succes op het verzilveren van data kansen voor diverse organisaties. Van groeiende zolderkamer webshops, tot semi overheden, goede doelen en ambitieuze internationals: Bart heeft van dichtbij mij kunnen maken wat er nodig is om te winnen in een hyper-competitief landschap. Een sterke focus op marketing automation en personalisatie op schaal zijn daarin een vereiste.

Maarten Hofste

Maarten Hofste

MaxiAxi (powered by Copernica)

Maarten is al sinds 2012 werkzaam bij MaxiAxi.com, een webwinkel in betaalbaar licht en geluid. Hij is medeverantwoordelijk voor de sterke groei, vrijwel vanaf de start, tot de Twinkle-genoteerde shop die het vandaag de dag is. Maarten heeft zich in die jaren ontwikkeld tot senior marketeer met een sterke focus op e-mailmarketing en marketing automation in het bijzonder.

Gelijktijdige sessies