E-Commerce Live

Smart e-commerce introduceren in een multi-brand organisatie

14:00 30 minutes presentation Stage 4
Willem Verschuur Louwman Group

De Louwman Group beschikt door een buy & build-strategie over verschillende e-commerce proposities waaronder het succesvolle auto.nl en fietsvoordeelshop, maar er zijn nog volop kansen voor merken als Suzuki en Toyota.

Samen met Lab Digital is een nieuw proces ingericht en een technisch landschap neergezet waarop verschillende divisies kunnen ‘inpluggen’. Denk aan thema’s zoals: omni-channel approach, de klant centraal stellen, cross-functioneel werken, herbruikbaarheid en waarde gedreven innovatie.

In deze sessie neemt Willem Verschuur je mee in de uitdagingen die Louwman gaandeweg is tegengekomen en licht toe waar het platform nu staat.

Willem Verschuur

Willem Verschuur

Louwman Group

Willem Verschuur is een ondernemende en ervaren Senior Business Lead van de Koninklijke Louwman Group en heeft zijn sporen verdiend in de internationale Automotive/Mobiliteits industrie op alle gebieden van marketing en bedrijfsvoering. Hij geeft leiding een team van tachtig professionals op het gebied van Data, Klantbeleving, Mobility Innovation en E-commerce, hij is tevens lid van de Executive Committee van de Koninklijke Louwman Group.

Gelijktijdige sessies