E-Commerce Live

Stop met Google ads om je webshop rendabel te krijgen

30 minutes
Mariska van der Burg Geisha Fashion

Geisha is het grootste damesmodemerk van Nederland.

Veel vrouwen hebben Geisha in de kast hangen, maar weten dit niet omdat het merk voorheen alleen B2B verkocht. Aan Mariska van den Burg de taak om de B2C-shop uit te bouwen en rendabel te maken.

In deze sessie neemt ze je mee in de vragen: Welke kosten kan en mag je maken om uiteindelijk een rendabele webshop neer te zetten? Welk tools zet je in als jouw opdracht is om de mediakosten naar beneden te brengen en historische klantdata ontbreekt of beperkt aanwezig is?

Mariska van der Burg

Mariska van der Burg

Geisha Fashion

Mariska werkt als e-commerce manager bij Geisha Fashion. Een functie waarbij zij vooral haar hoofd gebruikt en controle en structuur aanwezig zijn. Mariska is geen traditionele e-commerce manager die dagelijkse de behaalde KPI’s analyseert, maar een e-commerce manager met een hart voor klanten en verbinding mét klanten.

Mariska van der Burg won onlangs de E-commerce Manager Van Het Jaar Award bij de Shopping Awards.