E-Commerce Live

Van twee keer ‘kantje boord’ naar genomineerd voor een DIA award #hoedan

11:20 30 minutes presentation Stage 5
Sonja van den Beemt LooffWim la Haye Bluebird Day

Blijf jij op koers als alles om je heen verandert? Sonja en Wim onthullen hoe ze midden in een hevige storm een ijzersterk platform ontwikkelden dat explosief blijft groeien. Ontdek de succesformule van Looff die zorgde voor een verbluffende omzetstijging in slechts een mum van tijd. Dit is jouw kans om de meest waardevolle inzichten van één van de snelst groeiende B2B e-commerce scale-ups te ontdekken. Benieuwd naar hét geheim? Stap aan boord en leer van de besten.

Sonja van den Beemt

Sonja van den Beemt

Looff

Sonja staat aan het roer van niet één, maar twéé succesvolle B2B e-commerce scale-ups: Absoluta en Looff. Als rasechte ondernemer met een scherp oog voor haar team bereikte zij tot twee keer toe het onmogelijke: van niets naar groot succes. Het belangrijkste? Passie, focus & plezier. Sonja timmert met beide online platforms hard aan de weg. Klaar om geheel zakelijk Nederland te ontzorgen op het gebied van food en gifting. Misschien ken je haar al van de populaire podcast FD Gazellen.

Wim la Haye

Wim la Haye

Bluebird Day

Wim La Haye is co-founder en Managing Director van Bluebird Day en daarnaast medeauteur van het boek ‘Shopping 2030: daadkracht gevraagd in een decennium vol verandering’. Bluebird Day creëert als Digital Commerce Agency het podium waarop ambitieuze merken hun unieke verhalen kunnen vertellen.

Gelijktijdige sessies