Maxilia’s roadmap ’25: data en personalisatie als sleutel voor conversie
Stel je voor: moeiteloos je webshop optimaliseren terwijl je internationaal opereert, met een dynamische catalogus van meer dan vijfduizend categorieën die perfect is afgestemd op elke bezoeker. Het klinkt als een utopie, toch is het wel degelijk haalbaar.
Data en slimme oplossingen gaan een nóg belangrijkere rol spelen, met features die eraan zitten te komen. We laten de uitgestippelde route zien hoe je dit toepast voor betere online performance. Business rules brengen je productcatalogus “tot leven”.
Met baanbrekende oplossingen transformeren je statische webpagina’s in een dynamische omgeving, waarin de klantbehoefte centraal staat. Haal alles uit je webshop door slim gebruik van data, strategie en content.
Altijd ‘in control’ zijn, zonder uren handmatig werk. Met een slimme opbouw wordt het verschil gemaakt in elke context, voor elke bezoeker. Wil je weten hoe jij impact maakt en wil je inzichten die verder gaan dan alleen slimme automatisering? Hoor het succesverhaal van Maxilia, ontdek de geheimen en krijg inzicht in je eigen toekomstig succes.