E-Commerce Live

Programma 2017

Een dag vol gave sessies, panels, discussies en roundtables.

Zalen
Stage 1
Stage 2
Stage 3
Stage 4 - eFulfillment & Logistics
Stage 5
Stage 6
Ontvang kamer
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Stage 1
10:00
Datagedreven ‘superheroes of service’ - Gideon Cramwinckel
10:40
Zalando: De toekomst van retail ligt in partnerships - Ken Fontijn
11:20
Klantcase: Inzicht in de customer journey, zo optimaliseer je de marketing inzet voor 45 filialen! - Antoon Bloem
12:00
Commerce Technology of the Past Stifles Marketing Organizations of the Future - Kelly Goetsch
12:40
Jumbo.com: thuisbezorgen campagne ter versteviging van de omnichannel marktpositie - Sander Hoefnagels
13:20
IXXI your world: Conversie door beleving - Roel Vaessen
14:00
Be a mobile super star! - Joan Arensman
14:40
XS4ALL first class internet: neuro theorieën methodisch toegepast - Erik van der Kooij
15:20
How to build a vertical brand in an old-fashioned market - Florian Falk
16:00
NRC: Grow By Standing In Your Customer’s Shoes - Xavier van Leeuwe
16:40
Een winkel, géén winkel, toch weer een winkel: omnichannel groei door het sturen op data - Bastiaan Hagenouw
Stage 2
10:00
Growth hacking en hoe haal je het maximale uit je groeiteam? - Chris Out
10:40
Online Personal Shoppen: real time engagament met je bezoekers - Chantal Poiesz
11:20
Site search, de conversiebooster voor jouw website - Lucas Freriks
12:00
Conversie-optimalisatie voor e-Commerce op mobiel: proces, cases en tips - Jurjen Jongejan
12:40
eCommerce 10 Award uitreiking - Martijn van der Zee
14:00
Van desktop naar mobile first: impact en innovatie - Ivo Vis
14:40
Optimaliseer de customer journey met big data en predictive - Bas Nieland
15:20
Hoe Flinders als online specialist retailer 9x zo hard groeit als de markt - Geert-Jan Smits
16:00
Designing for Time & Conversion - Jeroen Tjepkema
16:40
eCommerce platform McGregor, New York 1920 2021: A story of an impressive comeback (DIA genomineerde) - Jurryt van Arend
Stage 3
10:00
Hoe neuromarketing je e-commerce content efficient kan maken - Bas van den Beld
10:40
Conversational commerce in zijn puurste vorm - Laurens de Preud’homme
11:20
Do’s & Don’ts going cross-border (volgens Foto Konijnenberg en MediaCT) - EricJan Hofman
12:00
Let’s get personal…Now! - Norman Blokdijk
12:40
Succes door de gebruiker (community) centraal te stellen - Casper van den Broek
13:20
De waarde van een onafhankelijke vergelijker anno nu - Patrick van Buuren
14:00
Verdubbel je conversie door onbewuste beïnvloeding in de customer journey! - Jurjen Jongejan
14:40
How to accelerate your personalization strategy - Joey Moore
15:20
De succesvolle ecommerce strategy van Frank.nl - Reinier de Jonge
16:00
Verzilver je data, ga voor goud! - Jorne Struiksma
16:40
From native digital towards “bricks & clicks”… - Carlijn de Graef
Stage 4 - eFulfillment & Logistics
10:00
Logistiek als marketinginstrument voor webwinkels en retailers? De kracht van een geïntegreerde logistieke aanpak. - Maryam Boonstra
10:40
De top 5 ontwikkelingen van een toekomstbestendige binnenstadslogistiek - Margreeth Pape
11:20
What do consumers want? - Pieter Van den Broecke
12:00
De toekomst van E-fulfilment: wat webwinkels nu moeten weten om voorbereid te zijn voor straks - Jeroen Dekker
12:40
Fietskoeriers.nl: Duurzame pakketbezorging met een wow-experience - Marieke Snoek
13:20
Logistiek voor e-Commerce, van Push naar Pull - Roland Slegers
14:00
Waarom is de logistiek een key marketing element in ecommerce - Thierry Moubax
14:40
Machine learning and predictive marketing - Mikael Dudzik
15:20
Panel: Last Mile - Jan Pronk
16:40
How Picnic is building the most customer friendly and efficient grocery shopping experience, all inside your smartphone - Steven van de Ridder
Stage 5
10:00
Customer Experience – Future trends in consumer technology - Rolf Visser
10:40
Bugaboo’s eCommerce Strategy to Grow to the Next Level - Ronald van Drunen
11:20
De transformatie van Marktplaats Customer journey teams & predictive intelligence - Jeroen Jonker Roelants
12:00
Hubo en Multimate: ‘klussen’ aan een digitaal platform - Rik Klercq
12:40
Persoonlijke service: een onmisbare pijler in je eCommerce strategie - Michiel Gaasterland
13:20
Slimmer ontwerpen voor Digital Commerce: de rebranding van Jeans Centre. - Iwan Blokzijl
14:00
Hoe til je klantenservice naar next level terwijl je hard groeit? - Patrick Speijers
14:40
Omnichannel commerce – Customer’s purchase, last mile and return preferences - Lonneke Knipscheer
15:20
Vernieuwende insights uit complexe multi device path to purchase studies - Marcel Buskermolen
16:00
Hoe bereik je voor jouw bedrijf een unieke Customer Experience met behulp van een 360 graden klantbeeld. - Serge Poppes
16:40
Salesforce DMP: How do you capture, unify, and activate your data to build valuable customer experiences. - Ben Riall
Stage 6
10:00
Every Product Tells a Story – customer experience always wins - Luke Theissling
10:40
Story telling, 360 client view en data: waarom is het zo moeilijk? - Wouter Theijsmeijer
11:20
Hoe Big Data uw bedrijf kan helpen voor een hogere conversie - Menno Hoekstra
12:00
Bereik nieuwe internationale markten met behulp van website lokalisatie & innovatieve vertaaltechnologie - Sara Bijvoet
12:40
Succesvol grensoverschrijdend online verkopen - Dashne Faraj
13:20
Mobile strategy voor retail organisaties - Marloes Bovée
14:00
Eenvoudig inrichten van een gepersonaliseerde customer journey met een DMP. - Tim Hoefnagel
14:40
Dexport Insights: Deze bedrijven veroveren de Duitse markt - Andreas Giese
15:20
How to Apply Smart Competitive Pricing as a Marketing Weapon in E-Commerce - Burc Tanir
16:00
Generate Measurable Returns on Your Customer Experience Investment - Eric J. Hansen
16:40
Zendesk
Ontvang kamer
10:00
WORKSHOP: ‘Slechts 1 op voorraad en toch bezorgopties aanbieden’ - Pim Opraus
10:40
WORKSHOP: ‘Slechts 1 op voorraad en toch bezorgopties aanbieden’ - Pim Opraus
14:40
WORKSHOP: ‘Hoogwaardige logistiek voor hoogwaardige producten’ - John Ruijsch
15:20
WORKSHOP: ‘Hoogwaardige logistiek voor hoogwaardige producten’ - John Ruijsch
ROUNDTABLES
1
2
3
4
5
6
7
8
ROUNDTABLES
9
10
11
12
13
14
15
16
ROUNDTABLES
17
18
19
20
21
22
23
24
ROUNDTABLES
25
26
27
28
29
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
1
10:00
Do’s and Don’ts cross-border e-commerce - EricJan Hofman
10:45
Haal alles uit je e-commerce business met Magento Intelligence business - Juran van Breukelen
11:30
Order Management in an omni-channel world done right. - Marc Wiseler
12:15
The Power of Magento 2 - Bas Nawijn
13:00
Do’s and Don’ts cross-border e-commerce - Tjitte Folkertsma
13:45
Haal alles uit je e-commerce business met Magento Intelligence business - Juran van Breukelen
14:30
Order Management in an omni-channel world done right. - Marc Wiseler
15:15
The Power of Magento 2 - Bas Nawijn
2
10:00
Big Data: Vergeet ingewikkelde spreadsheets en draaitabellen - Menno Hoekstra
10:45
Hoe betaalpagina’s de UX naar nieuwe hoogtes kan brengen? - Jeroen Roggeveen
11:30
Hoe Messaging Bots (Conversational Commerce) voor een hogere conversie kan zorgen? - Ray Bak
12:15
Let’s play ! Leer meer over Gamified Checkout voor een hogere conversie! - Ray Bak
13:00
Big Data: Vergeet ingewikkelde spreadsheets en draaitabellen - Menno Hoekstra
13:45
Hoe betaalpagina’s de UX naar nieuwe hoogtes kan brengen? - Jeroen Roggeveen
14:30
Hoe Messaging Bots (Conversational Commerce) voor een hogere conversie kan zorgen? - Ray Bak
15:15
Let’s play ! Leer meer over Gamified Checkout voor een hogere conversie! - Ray Bak
3
10:00
Hoe houd jij je klanten b(l)ij? - Experts van Incentro
10:45
Hoe houd jij je klanten b(l)ij? - Experts van Incentro
11:30
Hoe houd jij je klanten b(l)ij? - Experts van Incentro
12:15
Hoe houd jij je klanten b(l)ij? - Experts van Incentro
13:00
What do consumers want? - Pieter Van den Broecke
13:45
What do consumers want? - Pieter Van den Broecke
14:30
What do consumers want? - Pieter Van den Broecke
15:15
What do consumers want? - Pieter Van den Broecke
4
10:00
Welke elementen zijn nodig om een optimaal en compleet klantbeeld te realiseren? - Serge Poppes
10:45
Welke elementen zijn nodig om een optimaal en compleet klantbeeld te realiseren? - Serge Poppes
11:30
Welke elementen zijn nodig om een optimaal en compleet klantbeeld te realiseren? - Serge Poppes
12:15
Welke elementen zijn nodig om een optimaal en compleet klantbeeld te realiseren? - Serge Poppes
13:00
Wat is data visualisatie en wat kan jou het schelen? - Martijn Verstrepen
13:45
Wat is data visualisatie en wat kan jou het schelen? - Martijn Verstrepen
14:30
Wat is data visualisatie en wat kan jou het schelen? - Martijn Verstrepen
15:15
Wat is data visualisatie en wat kan jou het schelen? - Martijn Verstrepen
5
10:00
Met vertrouwen grensoverschrijdend verkopen! - Tim Heinen
10:45
Consumenten zoeken online zekerheid! Wat zijn de mogelijkheden? - Tim Heinen
11:30
Onze webshop verkoopt internationaal! Hoe zorg ik voor vertrouwen? - Stephan Boelé
12:15
Conversie booster; kopersbescherming voor consumenten! - Tim Heinen
13:00
Met vertrouwen grensoverschrijdend verkopen! - Tim Heinen
13:45
Consumenten zoeken online zekerheid! Wat zijn de mogelijkheden? - Tim Heinen
14:30
Onze webshop verkoopt internationaal! Hoe zorg ik voor vertrouwen? - Tim Heinen
15:15
Conversie booster; kopersbescherming voor consumenten! - Tim Heinen
6
10:00
Next level klantenservice: hoe pak je dat aan? - Michiel Gaasterland
10:45
Next level klantenservice: hoe pak je dat aan? - Patrick Speijers
11:30
Next level klantenservice: hoe pak je dat aan? - Patrick Speijers
12:15
Next level klantenservice: hoe pak je dat aan? - Michiel Gaasterland
13:00
Next level klantenservice: hoe pak je dat aan? - Michiel Gaasterland
13:45
Next level klantenservice: hoe pak je dat aan? - Patrick Speijers
14:30
Next level klantenservice: hoe pak je dat aan? - Michiel Gaasterland
15:15
Next level klantenservice: hoe pak je dat aan? - Patrick Speijers
7
10:00
Data driven marketing: Hoe je je klant echt centraal zet in je marketing - Jeroen van Eck
10:45
Organisatievernieuwing: De weg naar een omnichannel, customer centric organisatie. - Richard Walsh
11:30
Pakketselectie: Essentieel in de digitale revolutie van je organisatie? - Bart de Vries
12:15
UX Design voor Digital Commerce: de rebranding van Jeans Centre. - Marlies Wilms Floet
13:00
Data driven marketing: Hoe je je klant echt centraal zet in je marketing - Jeroen van Eck
13:45
Organisatievernieuwing: De weg naar een omnichannel, customer centric organisatie. - Jurriën Kerstholt
14:30
Pakketselectie: Essentieel in de digitale revolutie van je organisatie? - Bart de Vries
15:15
UX Design voor Digital Commerce: de rebranding van Jeans Centre. - Marlies Wilms Floet
8
10:00
Uw webshop is het topje van de ijsberg. - Hugo Leyte
10:45
Uw webshop is het topje van de ijsberg. - Hugo Leyte
11:30
Uw webshop is het topje van de ijsberg. - Hugo Leyte
12:15
Uw webshop is het topje van de ijsberg. - Hugo Leyte
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
9
10:00
Hyperpersonalisatie in iedere fase van jouw customer journey – hoe begin je? - Johan Smits
10:45
Is multichannel personalisatie ook een haalbare kaart voor jou? - Laurens-Jan Derijks
11:30
Dynamische e-mails als onderdeel van een relevante Customer Journey. - Bas Nieland
12:15
Dynamische e-mails als onderdeel van een relevante Customer Journey. - Bas Nieland
13:00
Implementing modern eCommerce landscape: starting from existing platforms towards microservices. - Alexander Oppel
13:45
Implementing modern eCommerce landscape: starting from existing platforms towards microservices. - Alexander Oppel
14:30
Getting started with Microservices for eCommerce: Opportunities and Challenges - Kelly Goetsch
15:15
Getting started with Microservices for eCommerce: Opportunities and Challenges - Kelly Goetsch
10
10:00
Een succesvolle contentstrategie – hoe begin je? - Daniel Klomps
10:45
Een succesvolle contentstrategie – hoe begin je? - Daniel Klomps
11:30
Een succesvolle contentstrategie – hoe begin je? - Daniel Klomps
12:15
Design your business - Paul van der Gijp
13:00
Inspiratiesessie VR – welke kansen zijn er voor de retail? - Sjoerd van Oosten
13:45
Inspiratiesessie VR – welke kansen zijn er voor de retail? - Sjoerd van Oosten
14:30
Inspiratiesessie VR – welke kansen zijn er voor de retail? - Sjoerd van Oosten
15:15
Design your business - Paul van der Gijp
11
10:00
Design your business - Paul van der Gijp
10:45
Overstappen naar Magento 2: ja of nee? - Martin Dubbelman
11:30
Overstappen naar Magento 2: ja of nee? - Martin Dubbelman
12:15
Overstappen naar Magento 2: ja of nee? - Martin Dubbelman
13:00
How Technology Allows You to Accelerate Your International Development - Francois Dechelette
13:45
How Technology Allows You to Accelerate Your International Development - Francois Dechelette
14:30
Bereik nieuwe internationale markten met behulp van website lokalisatie - Sara Bijvoet
15:15
Bereik nieuwe internationale markten met behulp van website lokalisatie - Sara Bijvoet
12
10:00
Personalisatie in Ecommerce: Wat is de toegevoegde waarde voor jouw organisatie? - Martin Lourens
10:45
Personalisatie in Ecommerce: Wat is de toegevoegde waarde voor jouw organisatie? - Martin Lourens
11:30
Personalisatie in Ecommerce: Wat is de toegevoegde waarde voor jouw organisatie? - Martin Lourens
12:15
Personalisatie in Ecommerce: Wat is de toegevoegde waarde voor jouw organisatie? - Martin Lourens
13:00
Realtime Website Personalisatie - Norman Blokdijk
13:45
Realtime Website Personalisatie - Norman Blokdijk
14:30
Realtime E-mail personalisatie - Norman Blokdijk
15:15
Realtime E-mail personalisatie - Norman Blokdijk
13
10:00
De Duitse markt veroveren met een webshop of Amazon - Andreas Giese
10:45
De Duitse markt veroveren met een webshop of Amazon - Andreas Giese
11:30
De Duitse markt veroveren met een webshop of Amazon - Andreas Giese
12:15
De Duitse markt veroveren met een webshop of Amazon - Andreas Giese
13:00
Every Product Tells a Story – customer experience always wins - Luke Theissling
13:45
Every Product Tells a Story – customer experience always wins - Luke Theissling
14:30
Every Product Tells a Story – customer experience always wins - Luke Theissling
15:15
Every Product Tells a Story – customer experience always wins - Luke Theissling
14
10:00
Hoe verzamel je waardevolle klantprofielen en bereik je deze via verschillende marketing kanalen? - Tim Hoefnagel
10:45
Hoe verzamel je waardevolle klantprofielen en bereik je deze via verschillende marketing kanalen? - Tim Hoefnagel
11:30
Hoe verzamel je waardevolle klantprofielen en bereik je deze via verschillende marketing kanalen? - Tim Hoefnagel
12:15
Hoe verzamel je waardevolle klantprofielen en bereik je deze via verschillende marketing kanalen? - Tim Hoefnagel
13:00
E-commerce Fulfilment, uitbesteden of zelf (blijven) doen? - Jeroen Dekker
13:45
E-commerce Fulfilment, uitbesteden of zelf (blijven) doen? - Jeroen Dekker
14:30
E-commerce Fulfilment, uitbesteden of zelf (blijven) doen? - Jeroen Dekker
15:15
E-commerce Fulfilment, uitbesteden of zelf (blijven) doen? - Jeroen Dekker
15
10:00
Time = Money - Kristian Skold
10:45
Time = Money - Kristian Skold
11:30
Time = Money - Kristian Skold
12:15
Time = Money - Kristian Skold
13:00
To find or not to find; The necessity of site-search - Lucas Freriks
13:45
To find or not to find; The necessity of site-search - Lucas Freriks
14:30
To find or not to find; Increase your revenue with site-search - Lucas Freriks
15:15
To find or not to find; Increase your revenue with site-search - Lucas Freriks
16
10:00
Verbeter klantbeleving door slimme verzending - Jori Neef
10:45
Verbeter klantbeleving door slimme verzending - Jori Neef
11:30
Verbeter klantbeleving door slimme verzending - Jori Neef
12:15
Verbeter klantbeleving door slimme verzending - Jori Neef
13:00
Verbeter klantbeleving door slimme verzending - Jori Neef
13:45
Verbeter klantbeleving door slimme verzending - Jori Neef
14:30
Verbeter klantbeleving door slimme verzending - Jori Neef
15:15
Verbeter klantbeleving door slimme verzending - Jori Neef
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
17
10:00
Hoe haal je meer uit je affiliate programma? - Martijn Zoetebier
10:45
Hoe haal je meer uit je affiliate programma? - Martijn Zoetebier
11:30
Hoe haal je meer uit je affiliate programma? - Martijn Zoetebier
12:15
Hoe haal je meer uit je affiliate programma? - Martijn Zoetebier
13:00
Hoe haal je meer uit je affiliate programma? - Martijn Zoetebier
13:45
Hoe haal je meer uit je affiliate programma? - Martijn Zoetebier
14:30
Hoe haal je meer uit je affiliate programma? - Martijn Zoetebier
15:15
Hoe haal je meer uit je affiliate programma? - Martijn Zoetebier
18
10:00
Online groei versnellen - Daniel Markus
10:45
Online groei versnellen - Daniel Markus
11:30
Online groei versnellen - Daniel Markus
12:15
Online groei versnellen - Daniel Markus
13:00
Email Marketing on turbo! - Wouter Theijsmeijer
13:45
Email Marketing on turbo! - Wouter Theijsmeijer
14:30
Email Marketing on turbo! - Wouter Theijsmeijer
15:15
Email Marketing on turbo! - Wouter Theijsmeijer
19
10:45
Boatsters case study – Maximizing conversions with Virtual Reality - Rolf Visser
11:30
Omnichannel, POS 2 VR data 4 supreme personalization and higher conversion rates. - Loek Bosman
12:15
Omnichannel, POS 2 VR data 4 supreme personalization and higher conversion rates. - Loek Bosman
13:00
Boatsters case study – Maximizing conversions with Virtual Reality - Rolf Visser
13:45
Boatsters case study – Maximizing conversions with Virtual Reality - Rolf Visser
14:30
Omnichannel, POS 2 VR data 4 supreme personalization and higher conversion rates. - Loek Bosman
15:15
Omnichannel, POS 2 VR data 4 supreme personalization and higher conversion rates. - Loek Bosman
20
10:00
Necessity, not Luxury: Creating a Cross-Channel Digital Experience - Bas Blom
10:45
Necessity, not Luxury: Creating a Cross-Channel Digital Experience - Bas Blom
11:30
Necessity, not Luxury: Creating a Cross-Channel Digital Experience - Bas Blom
12:15
Necessity, not Luxury: Creating a Cross-Channel Digital Experience - Bas Blom
13:00
Next Level in Conversie Optimalisatie (Testing & Targeting) - Maarten Plokker
13:45
Next Level in Conversie Optimalisatie (Testing & Targeting) - Frank Overbeek
14:30
Conversion optimization and segmentation - Frank Overbeek
15:15
Conversion optimization and segmentation
21
10:00
The right tool for the right channel
10:45
The right tool for the right channel
11:30
The right tool for the right channel
12:15
The right tool for the right channel
13:00
The right tool for the right channel
13:45
The right tool for the right channel
14:30
The right tool for the right channel
15:15
The right tool for the right channel
22
10:00
Machine learning and predictive marketing -
10:45
Machine learning and predictive marketing -
11:30
Machine learning and predictive marketing -
12:15
Machine learning and predictive marketing -
13:00
Machine learning and predictive marketing - Mikael Dudzik
13:45
Machine learning and predictive marketing - Mikael Dudzik
14:30
Machine learning and predictive marketing - Mikael Dudzik
15:15
Machine learning and predictive marketing - Mikael Dudzik
23
10:00
Salesforce DMP: Een data-gedreven ‘breakthrough’ in Brand experience, consumer engagement en ROI - Mandy Smithson
10:45
Salesforce DMP: Een data-gedreven ‘breakthrough’ in Brand experience, consumer engagement en ROI - Mandy Smithson
11:30
Bugaboo’s eCommerce Strategy to Grow to the Next Level - Ronald van Drunen
12:15
Bugaboo’s eCommerce Strategy to Grow to the Next Level - Ronald van Drunen
13:00
G-Star RAW: How to create brand awareness and loyalty in fashion - Ramin Basim
13:45
G-Star RAW: How to create brand awareness and loyalty in fashion - Ramin Basim
14:30
Transformation from a central set up oriented organisation towards a more local for local approach - Paul Bakker
15:15
Transformation from a central set up oriented organisation towards a more local for local approach - Paul Bakker
24
10:00
Cross border challenges: wat zijn de grootste uitdagingen en hoe overwin je ze ? - Thierry Moubax
10:45
Cross border challenges: wat zijn de grootste uitdagingen en hoe overwin je ze ? - Thierry Moubax
11:30
Hoe kan een marktplaats helpen om uw business te laten groeien? - Thierry Moubax
12:15
Hoe kan een marktplaats helpen om uw business te laten groeien? - Thierry Moubax
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
25
10:00
De psychologie van het online beïnvloeden - Martin van Kranenburg
10:45
De psychologie van het online beïnvloeden - Martin van Kranenburg
11:30
De psychologie van het online beïnvloeden - Martin van Kranenburg
12:15
De psychologie van het online beïnvloeden - Martin van Kranenburg
13:00
OMODA APP: het direct verhogen van de mobiele conversie met een native shop app (DIA genomineerde) - Nishant Dogra
13:45
OMODA APP: het direct verhogen van de mobiele conversie met een native shop app (DIA genomineerde) - Nishant Dogra
14:30
Hoe e-commerceplatform zorgt voor marktleiderschap door betere klantbeleving en conversie (DIA genomineerde) - Thijs Wolbers
15:15
Hoe e-commerceplatform zorgt voor marktleiderschap door betere klantbeleving en conversie (DIA genomineerde) - Thijs Wolbers
26
10:00
Hoe klopt het digitale commerciële hart van jouw organisatie? Tips voor een optimale afstemming tussen digital marketing en sales. - Rik de Fluiter
10:45
Hoe klopt het digitale commerciële hart van jouw organisatie? Tips voor een optimale afstemming tussen digital marketing en sales. - Rik de Fluiter
11:30
Hoe klopt het digitale commerciële hart van jouw organisatie? Tips voor een optimale afstemming tussen digital marketing en sales. - Rik de Fluiter
12:15
Hoe klopt het digitale commerciële hart van jouw organisatie? Tips voor een optimale afstemming tussen digital marketing en sales. - Rik de Fluiter
13:00
Hoe creëer je een magische unboxing experience? - René Spaanderman
13:45
Hoe creëer je een magische unboxing experience? - René Spaanderman
14:30
Service centraal: staff centric denken binnen je omnichannel organisatie - Stefan de Jong
15:15
Service centraal: staff centric denken binnen je omnichannel organisatie - Stefan de Jong
27
10:00
De consument wil ontzorging in plaats van bezorging à thema - John Ruijsch
10:45
De consument wil ontzorging in plaats van bezorging à thema - John Ruijsch
11:30
Snel (Next Day) leveren mag niet langer de standaard zijn als we de (R)Etail omzet willen vergroten en de logistieke kosten willen besparen - Roland Slegers
12:15
Snel (Next Day) leveren mag niet langer de standaard zijn als we de (R)Etail omzet willen vergroten en de logistieke kosten willen besparen - Roland Slegers
13:00
De consument wil ontzorging in plaats van bezorging - John Ruijsch
13:45
Kansen en risico’s bij inlenen buitenlandse werknemers - Marco Zimmerman
14:30
Kansen en risico’s bij inlenen buitenlandse werknemers - Marco Zimmerman
15:15
Kansen en risico’s bij inlenen buitenlandse werknemers - Marco Zimmerman
28
10:00
B2B klanten: het zijn net consumenten?
10:00
B2B klanten: het zijn net consumenten? - Linda de Lange
10:45
Kanaalconflicten business to consumer
11:30
Zalando: De toekomst van retail ligt in partnerships - Ken Fontijn
12:15
Kanaalconflicten business to consumer
13:00
Mobile Engagement & CRM: hoe pak je het aan? - Asbjørn Jørgensen
13:45
Mobile Engagement & CRM: hoe pak je het aan? - Asbjørn Jørgensen
14:30
Social Commerce: hoe zet je Instagram en video in voor meer verkopen? - Kirsten Jassies
15:15
Social Commerce: hoe zet je Instagram en video in voor meer verkopen? - Kirsten Jassies
29
10:00
Meest effectieve Cloud oplossingen voor e-commerce - Mario Schothuis
10:45
Meest effectieve Cloud oplossingen voor e-commerce - Mario Schothuis
11:30
Meest effectieve Cloud oplossingen voor e-commerce - Mario Schothuis
12:15
Meest effectieve Cloud oplossingen voor e-commerce - Mario Schothuis
13:00
Goed digitaal meten anno 2017 - Boudewijn Beks
13:45
Goed digitaal meten anno 2017 - Boudewijn Beks
14:30
Goed digitaal meten anno 2017 - Boudewijn Beks
15:15
Goed digitaal meten anno 2017 - Boudewijn Beks