E-Commerce Live

Programma

Scroll naar beneden voor het interactieve programma met informatie per sessie.

Of download het programma hier!

Zalen
Stage 1
Stage 2
Stage 3
Stage 4
Stage 5
Stage 6
Stage 7
10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Stage 1
10:00
10:00 - 10:30Shifting gears: omni-commerce als belangrijkste groeimotorIntergammaJurre Mulder
10:40
10:40 - 11:10De evolutie van Pinterest: de P staat voor PerformancePinterestKitty Neuhaus-Bakker
11:20
11:20 - 11:50SEO & AI: dit is hoe jouw webshop wint met SEO & Artificial IntelligenceMvH MediaStijn Bergmans
12:00
12:00 - 12:30From chequered flag to checkout: Alpinestars’ fivefold e-commerce growth strategyAlpinestarsPaola Perversi
12:40
12:40 - 13:10ChatGPT in copywriting & conversieSchrijven voor het BreinMartin van Kranenburg
13:20
13:20 - 13:50De impact van fysieke winkels op Coolblue’s customer journeysCoolblueJos Groenendijk
14:00
14:00 - 14:30How to Boost Merchandiser & Admin Efficiency with GenAISalesforceMike Kolman
14:40
14:40 - 15:10Werk aan je winkel: waarom CRO belangrijk is in je marketingstrategieClickValueMaurice Beerthuyzen
15:20
15:20 - 15:50Hoe Paula’s Choice vervalsingen en copycats voor blijftPaula's Choice SkincareJesse Hanse
16:00
16:00 - 16:30Hoe Omoda AI gebruikt om retourpercentages te verlagenOmodaCees Hannema
Stage 2
10:00
10:00 - 10:30The social revolution of e-commerce. Is your brand prepared?LiSA Social CommerceSophie Frères
10:40
10:40 - 11:10Internationale expansie: lef of verstand? Nu of later?WhoppahThomas Bunnik
11:20
11:20 - 11:50Explosieve groei bij XXL Nutrition: hoe het vliegwiel keihard ging draaienYellowgrapeJohan Smits
12:00
12:00 - 12:30Malelions en Flatline Agency: samen groeien en elkaar versterkenMalelionsJimmy van der Pas
12:40
12:40 - 13:10IKEA is bezig met een inhaalslag: nieuwe processen binnen e-commerceIKEAMelvin Schreijer
13:20
13:20 - 13:50De digitale betaalpas: betalen met één druk op de knopAlbert HeijnLinda Junker-Kolk
14:00
14:00 - 14:30De toekomst van search: is je marketingstrategie er klaar voor?MvH MediaMark van Hattum
14:40
14:40 - 15:10De (r)evolutie van DELTA Fiber’s bestelproces met Form AnalyticsYellowgrapeLeonie Eckhardt
15:20
15:20 - 15:50Een revolutie in e-commerce: de impact van live shopping op verkoop en loyaliteitSpriiChristian Vester
16:00
16:00 - 16:30De omnichannel-reis van WelkoopWelkoopWil Salden
Stage 3
10:00
10:00 - 10:30Decoding success: metrics selection for e-commerce experimentationAsicsAndrey Prokhorov
10:40
10:40 - 11:10Online Nudging: goed bedoelde duwtjes in de juiste richtingOnline OvertuigenArjen Hanssen
11:20
11:20 - 11:50D2C verkopen op Marketplaces: hoe je datagedreven kunt groeienNetprofilerLucas Bassa
12:00
12:00 - 12:30De essentie van e-commerce: terug naar de basis in een AI-tijdperkEffectConnectBart Vintcent
12:40
12:40 - 13:10Kijkje in de keuken bij ANWB: next level server-side experimentatieANWBMariska Buijs
13:20
13:20 - 13:50Hoe optimaliseren we de AI? De lessen van Centraal BeheerCentraal BeheerRuben Teunissen
14:00
14:00 - 14:30Blueprint for conversion: five CRO strategies that move the needleGoodKarmaOrsi Szentes
14:40
14:40 - 15:10Hoe Van Tilburg met replatforming e-commerce professionaliseertVan Tilburg Mode & Sport Marina Schoenmakers
15:20
15:20 - 15:50Conversieoptimalisatie met Google Certified PartnersGoogleShane Cassells
16:00
16:00 - 16:30CRO mythes om te doorbreken: waarom je a/b testen niet moet skippenRTL NederlandLucas Vos
Stage 4
10:00
10:00 - 10:30Kleinschalig groot worden in EuropaSeven SendersRichard Hartlief
10:40
10:40 - 11:10Til je datastrategie naar een hoger niveau met een data maturity modelTraffic BuildersTiffany Welsh
11:20
11:20 - 11:50How some of the best-known brands manage their customer serviceGorgiasNeil Forrest
12:00
12:00 - 12:30SaaS is steeds vaker de slimste keuze voor e-commerceStrixErwin Ouwejan
12:40
12:40 - 13:10Emotie in e-commerce: de reis van de Nationale BioscoopbonDotControlMarcel van Zwieten
13:20
13:20 - 13:50Shopify’s visie op Unified Commerce: een sprong voorbij OmnichannelShopifyMel van Lieshout
14:00
14:00 - 14:30Smart e-commerce introduceren in een multi-brand organisatieLouwman GroupWillem Verschuur
14:40
14:40 - 15:10How to master your Welcome Series and Abandoned Checkout flowsCode, a Shopify Plus agencyMidge Hazewinkel
16:00
16:00 - 16:30Klanten die twijfelen kopen niet: advies als e-commerce strategieAidenMarja Silvertant
Stage 5
10:00
10:00 - 10:30Maxilia’s roadmap ’25: data en personalisatie als sleutel voor conversieMaxiliaVincent de Wit
10:40
10:40 - 11:10AI is as good as your data isEmattersJeroen de Graaf
11:20
11:20 - 11:50Van twee keer ‘kantje boord’ naar genomineerd voor een DIA award #hoedanLooffSonja van den Beemt
12:00
12:00 - 12:30De magie van interactieve e-mailmarketing.RapidSugarJordi Griffioen
12:40
12:40 - 13:10Starten met marketing automation: het groeipad van BOSKABoskaEleftheria Strien
13:20
13:20 - 13:50Vijf lessen van Digital Leaders en trends binnen CXBearingPoint & FreshworksJerome Hesterman
14:00
14:00 - 14:30De toekomst van retail is Community Commerce!Kamera ExpressBen Cornelisse
14:40
14:40 - 15:10Van data naar daadkracht: inzichten omzetten in effectieve strategieën en innovaties.IncentroBas Elders
Stage 6
10:00
10:00 - 10:30Hoe win je het hart en de loyaliteit van de Belgische klant?BpostKatrien Merckx
10:40
10:40 - 11:10Stap in het tijdperk van moderne klantconversaties via Generatieve AICM.comIo Michels
11:20
11:20 - 11:50Content-Led Commerce: observaties over contentVaimoPJ Utsi
12:00
12:00 - 12:30Meer omzet uit e-mailkanalen door te focussen op klantretentieBookerz (powered by Copernica)Bart de Bruin
12:40
12:40 - 13:10De korting ‘death spiral’ vermijden: hoe bouw je winstgevende promotiesTalon.OneSam Panzer
13:20
13:20 - 13:50Retouren verminderen door het verbeteren van klantervaringenAkeneoTony Majidi
14:00
14:00 - 14:30Ontdek de kracht van AI: vier SEO en SEA groeistrategieën voor retailersNetprofilerDanny Munier
14:40
14:40 - 15:10Europa wordt steeds makkelijker bereikbaar voor e-commerceDPD NederlandMartijn Legemaat
Stage 7
10:00
10:00 - 10:30Hoe je klachten van klanten kunt omzetten in een premium en leuke ervaringMENDEDDaan Maasson
10:40
10:40 - 11:10Stop met Google ads om je webshop rendabel te krijgenGeisha FashionMariska van der Burg
11:20
11:20 - 11:50Hoe een slimme betaalstrategie bijdraagt aan groei in een gereguleerde marktDe Nederlandse Loterij Mirjam de Jaeger
12:00
12:00 - 12:30AI-gestuurde hyperpersonalisatie op grote schaalYellowgrapeRik van den Wijngaard
12:40
12:40 - 13:10Anatomie van een prompt: hoe je zelf AI leidt naar beter resultaatReshift DigitalRemco de Graaf
13:20
13:20 - 13:50Loyale klanten door refurbished en huur in een markt van ‘nieuw kopen’Tiny LibraryJulie Munneke-Tromp
14:00
14:00 - 14:30Hoe de digitale AI-medewerker Vicky de klantenservice verbetert bij VitaminstoreNeopleBas Ploeg
15:20
15:20 - 15:50Echte en praktische toepassingen van generatieve AIData Scientist en AI expertTim Ottens
ROUNDTABLES
Roundtable 1
Roundtable 3
Roundtable 4
Roundtable 5
Roundtable 6
Roundtable 7
Roundtable 8
Roundtable 9
ROUNDTABLES
Roundtable 10
Roundtable 12
Roundtable 13
10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Roundtable 1
10:40
10:40 - 11:05Hoe zorg je voor waardegedreven roadmap-ontwikkeling?Lab DigitalStephan Kleian
11:20
11:20 - 11:45Hoe zorg je voor waardegedreven roadmap-ontwikkeling?Lab DigitalStephan Kleian
12:15
12:15 - 12:40Hoe zorg je voor waardegedreven roadmap-ontwikkeling?Lab DigitalStephan Kleian
13:00
13:00 - 13:25Hoe zorg je voor waardegedreven roadmap-ontwikkeling?Lab DigitalStephan Kleian
13:40
13:40 - 14:05Malelions en Flatline Agency: samen groeien en versterkenFlatline AgencyDylan Laseur
14:20
14:20 - 14:45Malelions en Flatline Agency: samen groeien en versterkenFlatline AgencyDylan Laseur
14:55
14:55 - 15:20Malelions en Flatline Agency: samen groeien en versterkenMalelionsJimmy van der Pas
15:30
15:30 - 15:55Malelions en Flatline Agency: samen groeien en versterkenMalelionsJimmy van der Pas
Roundtable 3
10:40
10:40 - 11:05Vandaag starten met het verkopen van je producten via Social CommerceMvH MediaJudith de Rooij
11:20
11:20 - 11:45Vandaag starten met het verkopen van je producten via Social CommerceMvH MediaJudith de Rooij
12:15
12:15 - 12:40Vandaag starten met het verkopen van je producten via Social CommerceMvH MediaJudith de Rooij
13:00
13:00 - 13:25Vandaag starten met het verkopen van je producten via Social CommerceMvH MediaJudith de Rooij
13:40
13:40 - 14:05Winnen in Organic Shopping dankzij slimme inzet van Data en AIMvH MediaDave van der Burgt
14:20
14:20 - 14:45Winnen in Organic Shopping dankzij slimme inzet van Data en AIMvH MediaDave van der Burgt
14:55
14:55 - 15:20Winnen in Organic Shopping dankzij slimme inzet van Data en AIMvH MediaDave van der Burgt
15:30
15:30 - 15:55Winnen in Organic Shopping dankzij slimme inzet van Data en AIMvH MediaDave van der Burgt
Roundtable 4
10:40
10:40 - 11:05The Power of Retention: How to keep your customers coming backKlaviyoMichael Green
11:20
11:20 - 11:45The Power of Retention: How to keep your customers coming backKlaviyoMichael Green
12:15
12:15 - 12:40The Power of Retention: How to keep your customers coming backKlaviyoMichael Green
13:00
13:00 - 13:25The Power of Retention: How to keep your customers coming backKlaviyoMichael Green
13:40
13:40 - 14:05Complimentary customer service audit and automation masterclassGorgiasNikola Dimic
14:20
14:20 - 14:45Complimentary customer service audit and automation masterclassGorgiasNikola Dimic
14:55
14:55 - 15:20Complimentary customer service audit and automation masterclassGorgiasNikola Dimic
15:30
15:30 - 15:55Complimentary customer service audit and automation masterclassGorgiasNikola Dimic
Roundtable 5
10:40
10:40 - 11:05Shopify’s vision for Unified Commerce: Shopping beyond OmnichannelShopifyMel van Lieshout
11:20
11:20 - 11:45Shopify’s vision for Unified Commerce: Shopping beyond OmnichannelShopifyBenjamin Lang
14:55
14:55 - 15:20Navigating rapid growth: Lessons learned from Alpinestars D2C journeyCode, a Shopify Plus agencyCoen Frederiks
15:30
15:30 - 15:55Navigating rapid growth: Lessons learned from Alpinestars D2C journeyAlpinestarsPaola Perversi
Roundtable 6
10:40
10:40 - 11:05Ontketen de kracht van Product Experience ManagementAkeneoTony Majidi
11:20
11:20 - 11:45Ontketen de kracht van Product Experience ManagementAkeneoTony Majidi
12:15
12:15 - 12:40Ontketen de kracht van Product Experience ManagementAkeneoTony Majidi
13:00
13:00 - 13:25Ontketen de kracht van Product Experience ManagementAkeneoTony Majidi
13:40
13:40 - 14:05De toekomst van betalingenBuckarooBas Geldermans
14:20
14:20 - 14:45De toekomst van betalingenBuckarooBas Geldermans
14:55
14:55 - 15:20De toekomst van betalingenBuckarooBas Geldermans
15:30
15:30 - 15:55De toekomst van betalingenBuckarooBas Geldermans
Roundtable 7
10:40
10:40 - 11:05Increase your marketing profitability with Creative strategy & CRORebuyErik Alder
11:20
11:20 - 11:45Increase your marketing profitability with Creative strategy & CRORebuyErik Alder
12:15
12:15 - 12:40Increase your marketing profitability with Creative strategy & CRORebuyErik Alder
13:00
13:00 - 13:25Increase your marketing profitability with Creative strategy & CRORebuyErik Alder
13:40
13:40 - 14:05Loyaliteit in het digitale tijdperk: bouwen aan blijvende klantrelatieStrixMenno de Kort
14:20
14:20 - 14:45Loyaliteit in het digitale tijdperk: bouwen aan blijvende klantrelatieStrixMenno de Kort
14:55
14:55 - 15:20Loyaliteit in het digitale tijdperk: bouwen aan blijvende klantrelatieStrixErwin Ouwejan
15:30
15:30 - 15:55Loyaliteit in het digitale tijdperk: bouwen aan blijvende klantrelatieStrixErwin Ouwejan
Roundtable 8
10:40
10:40 - 11:05Ontdek de rol van generatieve AI bij het vormgeven van Shopper ExperiencesSalesforceMike Kolman
11:20
11:20 - 11:45Ontdek de rol van generatieve AI bij het vormgeven van Shopper ExperiencesSalesforceMike Kolman
12:15
12:15 - 12:40Ontdek de rol van generatieve AI bij het vormgeven van Shopper ExperiencesSalesforceMike Kolman
13:00
13:00 - 13:25Ontdek de rol van generatieve AI bij het vormgeven van Shopper ExperiencesSalesforceMike Kolman
13:40
13:40 - 14:05Succes in e-commerce: het belang van een solide en schaalbare basisEffectConnectTom Wismans
14:20
14:20 - 14:45Succes in e-commerce: het belang van een solide en schaalbare basisEffectConnectTom Wismans
14:55
14:55 - 15:20Succes in e-commerce: het belang van een solide en schaalbare basisEffectConnectTom Wismans
15:30
15:30 - 15:55Succes in e-commerce: het belang van een solide en schaalbare basisEffectConnectTom Wismans
Roundtable 9
10:40
10:40 - 11:05Better site personalization for e-commerce customersBloomreachChris Breger
11:20
11:20 - 11:45Better site personalization for e-commerce customersBloomreachChris Breger
12:15
12:15 - 12:40Better site personalization for e-commerce customersBloomreachChris Breger
13:00
13:00 - 13:25Better site personalization for e-commerce customersBloomreachChris Breger
13:40
13:40 - 14:05Jij denkt dat jouw Google Ads account goed staat? Wij denken van nietDEA.AmsterdamRoel Kappelhof
14:20
14:20 - 14:45Jij denkt dat jouw Google Ads account goed staat? Wij denken van nietDEA.AmsterdamRoel Kappelhof
14:55
14:55 - 15:20Jij denkt dat jouw Google Ads account goed staat? Wij denken van nietDEA.AmsterdamRoel Kappelhof
15:30
15:30 - 15:55Jij denkt dat jouw Google Ads account goed staat? Wij denken van nietDEA.AmsterdamRoel Kappelhof
10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Roundtable 10
13:40
13:40 - 14:05Hoe gebruik je je eigen klantdata voor marketingdoeleinden?digitalAudienceMonique Baats
14:20
14:20 - 14:45Hoe gebruik je je eigen klantdata voor marketingdoeleinden?digitalAudienceMonique Baats
Roundtable 12
13:40
13:40 - 14:05Emerging Trends: Navigating the shifting eCom landscape of tomorrowVaimoPJ Utsi
14:20
14:20 - 14:45Emerging Trends: Navigating the shifting eCom landscape of tomorrowVaimoPJ Utsi
14:55
14:55 - 15:20Emerging Trends: Navigating the shifting eCom landscape of tomorrowVaimoPJ Utsi
15:30
15:30 - 15:55Emerging Trends: Navigating the shifting eCom landscape of tomorrowVaimoPJ Utsi
Roundtable 13
13:40
13:40 - 14:05Generate profits through smart promotions and loyalty incentivesTalon.OneSam Panzer
14:20
14:20 - 14:45Generate profits through smart promotions and loyalty incentivesTalon.OneSam Panzer
14:55
14:55 - 15:20Generate profits through smart promotions and loyalty incentivesTalon.OneSam Panzer
15:30
15:30 - 15:55Generate profits through smart promotions and loyalty incentivesTalon.OneSam Panzer