E-Commerce Live

Programma

Download het programma overzicht en round table overzicht als PDF.
Of scroll naar beneden voor het interactieve programma met informatie per sessie.

Zalen
Stage 1
Stage 2
Stage 3
Stage 4
Stage 5
Stage 6
Stage 7
10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Stage 1
10:00
10:00 - 10:30Interne silo’s doorbreken binnen marketing en salesUnileverPieter Olierook
10:40
10:40 - 11:10Wish you a Speedy DiscoveryAdidasVaishali Rajurkar
11:20
11:20 - 11:50SEO in 2023: waarom Big Data onmisbaar is om succesvol te zijn in GoogleMvH MediaStijn Bergmans
12:00
12:00 - 12:30De omni-commerce architectuur van de toekomstBluebird DayWim La Haye
12:40
12:40 - 13:10TikTok; where entertainment meets commerceTikTokKoen Vanderhoydonck
13:20
13:20 - 13:50Het opzetten van een experimenteercultuur in de Bijenkorfde BijenkorfTom van den Berg
14:00
14:00 - 14:30Generative AI, dit zijn de beste use cases in digital commerce!valanticJurjen Jongejan
14:40
14:40 - 15:10Scaling e-commerce: Lessons learned from female leaders at Olaf Hussein, Kabrita & StoovCode Coen Fredriks
15:20
15:20 - 15:50Start Ups bouwen in een corporate: Mission Impossible?AmpèreWouter Barkman
16:00
16:00 - 16:30Hoe Amac via klantenservice cases, klantprocessen en dienstverlening verbetertAmacLaurens Kerseboom
16:40
16:40 - 17:10Het Oosten eet het Westen als ontbijt wat betreft commerceBORG ConsultingJohn Lin
Stage 2
10:00
10:00 - 10:30Op weg naar een duurzame E-commerce ketenDopperRochelle van de Looij
10:40
10:40 - 11:10Zijn chatbots de toekomst?ABN AMROJeroen Das
11:20
11:20 - 11:50Embracing change: Navigating an ever-evolving commerce landscape, turning opportunities into profitShopifyBenjamin Lang
12:00
12:00 - 12:30Creating on-line eCommerce Marketplaces in 2023OctopiaPaul Gosselin
12:00
12:00 - 12:30Creating on-line eCommerce Marketplaces in 2023OctopiaPaul Gosselin
12:40
12:40 - 13:10Hoe bedien je F1 teams, voetbalclubs en automerken op hetzelfde omnichannel platformStichdLuuk Roestenberg
13:20
13:20 - 13:50Hoe Beter Bed de DDMA Dutch CRO Award wonBeter BedJaap van den Broek
14:00
14:00 - 14:30How to unlock TikTok’s potential to achieve your performance objectivesTikTokMathieu Rampant
14:40
14:40 - 15:10Google Ads: Zo integreer je automatisering succesvol in je SEA strategieMvH MediaJorinda de Klerk
15:20
15:20 - 15:50De toekomst van eCommerce en de mogelijkheden voor merken in het succesvol voeren van een kanaalstrategieMART & Company | Marketing & Growth AcceleratorMart Postma
16:00
16:00 - 16:30Navigeer de Marketplace-revolutie: Inzichten en strategieën voor succesChannableRoy Koning
16:40
16:40 - 17:10Jongeren en impact maken: het verhaal van BundleKWF KankerbestrijdingPascal Lansink
Stage 3
10:00
10:00 - 10:30De brug tussen e-commerce en e-consumenten met 8 miljoen PostNL-accountsPostNLMaarten de Smit
10:40
10:40 - 11:10Op grote schaal personaliseren in de doelgroep ‘jonge gezinnen’FamilyblendGerben ten Thij
11:20
11:20 - 11:50Als e-commerce organisatie blijven groeien in een volwassen marktNetprofilerDyon Metselaar
12:00
12:00 - 12:30How E-Commerce Marketers can Deliver Improved Performance and ProfitabilityWunderRichard Jones
12:40
12:40 - 13:10How consumers and AI are shaping the future of Ads on GoogleGoogleTetsuo Konno
13:20
13:20 - 13:50De ultieme korte video strategie voor e-commercejustKKirsten Jassies
14:00
14:00 - 14:307 geweldige A/B testen die elke webshop ook eens zou moeten uitproberenClickValueMaurice Beerthuyzen
14:40
14:40 - 15:10Creating on-line eCommerce Marketplaces in 2023OctopiaPaul Gosselin
15:20
15:20 - 15:50Het Halo Effect van branding op digital performanceHelloTVErik-Jan Koense
16:00
16:00 - 16:30Maximaal rendement uit je Customer Journey met één basisprincipeBookerzBart de Bruin
16:40
16:40 - 17:10Zou jij ongezien een auto online kopen?auto.nlJaap Cuperus
Stage 4
10:00
10:00 - 10:30Van productverkopen naar vraagsturingExquo consultancyCor Molenaar
10:40
10:40 - 11:10Legal issues in internationale e-commerceLiance LegalLisette Hendrikse
11:20
11:20 - 11:50Waarom e-commerce kapot is – en hoe we het kunnen makenAidenMarja Silvertant
12:00
12:00 - 12:30Flying Headless met VogelsStoryblokSebastiaan van Bergen
12:40
12:40 - 13:10The future of PaymentNieuwe KnikkersGertjan Rösken
13:20
13:20 - 13:50Van nep naar echt: hoe je betrouwbare reviews genereert en nepreviews tegengaatReshift DigitalRaimon Gort
14:00
14:00 - 14:30Hoe kunnen merken rendabel hun D2C en multichannel e-commerce uitbouwen?The Future of CommerceRob van Gent
14:40
14:40 - 15:10How Daily Paper, Veloretti and Patagonia provide exceptional customer serviceGorgiasNeil Forrest
15:20
15:20 - 15:50De customer journey van The Brownie Box: een beleving vol persoonlijke aandachtPostNLNicole de Boer
16:00
16:00 - 16:30Bridgestone – bringing digital to a traditional industryBridgestone, door PwCJonathan de Ramaix
16:40
16:40 - 17:10Consumenten worden gebruikers: e-commerce in ChinaDragon StrategiesAldo Spaanjaars
Stage 5
10:00
10:00 - 10:30How Orderchamp has expanded its service with Buy Now, Pay Later and how B2B customers benefit from itMondu B.V.Stefano Arcari
10:40
10:40 - 11:10Revolutionaire E-mailmarketing tactieken van e-commerce giganten: een bingewatch-sessieRapidSugarJordi Griffioen
11:20
11:20 - 11:50Haal meer uit je bestaande klantenbase met hyperpersonalisatieBuilding BlocksErwin van Oosten
12:00
12:00 - 12:30Powerful Personalization: How O’Neill gets +40% of its revenue through Automated Email FlowsKlaviyoPriya Nayyar Patel
12:40
12:40 - 13:1010x meer e-mailomzet door dataintegratie: de professionaliseringsslag van Fitwinkel.nlFitwinkel.nlTwan van Essen
13:20
13:20 - 13:50De online klantreis van 2023: persuasive personalisatie in 5 babystepsYellowgrapeRik van den Wijngaard
14:00
14:00 - 14:30Feeling the pulse of the global economy: a FedEx viewFedEx ExpressStan Aalbers
14:40
14:40 - 15:10De toekomst van betalingen: trends, kansen en risico’sMastercardStephan Hoes
16:00
16:00 - 16:30Hoe je als merk omgaat met het gevecht ‘Branding vs. Conversie’Bluebird DayDanny Loeffen
16:40
16:40 - 17:10Supercharging E-commerce with ExperimentationOptimizelyDayve Talbot
Stage 6
10:00
10:00 - 10:30Omzet maakt blind. Werken aan winstgevende e-commerceTweakwiseStefan van Opstal
10:40
10:40 - 11:10Understanding European consumers’ expectations about search & innovations on e-commerce websitesSensefuelStéphane Vendramini
11:20
11:20 - 11:50Groei is nog steeds een optie: waarom de juiste strategie voor levering er toe doetSeven SendersRichard Hartlief
12:00
12:00 - 12:30Customer loyalty door middel van e-mailmarketing & een CDPPI marketingHarm van Heesbeen
12:40
12:40 - 13:10Warehouse als spil in het fulfillment procesP3 Logistic ParksJoost Merkx
13:20
13:20 - 13:50Bestorm de grootste afzetmarkt van Europa met fulfilment & marketingDexportAndreas Giese
14:00
14:00 - 14:30Voorbij CRO: verover de toekomst met een digitale concept carFabriqueHarmen van Balen
14:40
14:40 - 15:10Personalisatie en automatisering: 7 tips voor succesvolle social campagnesTraffic BuildersRobin Meis
15:20
15:20 - 15:50Grow your business by conquering the heart of the BelgiansBpostSofie Krenski
16:00
16:00 - 16:30Fans als sleutel voor succes én verkoop: tips van sportclubsMaileonBjorn van Breemen
16:40
16:40 - 17:10Hoe Kramp extra omzet, loyaliteit & efficiëntie haalt uit marketing automation via DeployteqKrampJasmijn Hemersma
Stage 7
10:00
10:00 - 10:30Repair, Reuse, Reduce: Nudie Jeans and Customer LoyaltyNudie JeansAnna Risenfors
11:20
11:20 - 11:50From local to global: 5 insights that help you master International expansion.Adwise - Your Digital BrainEvelien Knippers
12:00
12:00 - 12:30Retail, Marketplaces, Social, Live – Weet jij waar jouw klant shopt?ChannelEngineDex van Hofwegen
12:40
12:40 - 13:10Optimaliseer de e-commerce customer journey met behulp van een Customer Data PlatformPiwik PROVincent de Winter
13:20
13:20 - 13:50Grenzen verleggen met omnichannel in 2023IncentroKarsten Marijnissen
14:00
14:00 - 14:30Een omnichannelstrategie mét D2C verkopen zonder kanaalconflict, kan dat? Prins Petfoods heeft het antwoordPrins PetfoodsMarlou Mulders
14:40
14:40 - 15:10Composable Commerce – Wegwijs in de jungleGaderoNiek Hindriks
15:20
15:20 - 15:50Duurzame check-out: samen voor groenere keuzesvalanticLotte Mulder
16:00
16:00 - 16:30Hoe fietsenmerk Popal inspeelt op verandering door next level B2B e-commerce platformBitfactoryZita Bebenroth
16:40
16:40 - 17:10Shopify Plus: vergroot je internationale afzetmarkt voor B2B & B2C JolleinRoy Nieboer
ROUNDTABLES
Roundtable 1
Roundtable 2
Roundtable 3
Roundtable 4
Roundtable 5
Roundtable 6
Roundtable 7
Roundtable 8
ROUNDTABLES
Roundtable 9
Roundtable 10
Roundtable 11
Roundtable 12
Roundtable 13
Roundtable 14
Roundtable 15
Roundtable 16
ROUNDTABLES
Roundtable 17
Roundtable 18
Roundtable 19
Roundtable 20
Roundtable 21
Roundtable 22
Roundtable 23
Roundtable 24
ROUNDTABLES
Roundtable 25
10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Roundtable 1
10:40
10:40 - 11:05Customer service strategie. Welke prioriteiten stel je?FreshworksMerel Roest
Roundtable 2
10:40
10:40 - 11:05Unleashing the Power of AI: Making the Complex SimpleHandpicked agenciesHans van den Berg
11:20
11:20 - 11:45Unleashing the Power of AI: Making the Complex SimpleHandpicked agenciesHans van den Berg
12:15
12:15 - 12:40Unleashing the Power of AI: Making the Complex SimpleHandpicked agenciesHans van den Berg
13:00
13:00 - 13:25Unleashing the Power of AI: Making the Complex SimpleHandpicked agenciesHans van den Berg
13:40
13:40 - 14:05Jouw omni-commerce architectuur richting 2030Bluebird DayDaniel Klomps
14:20
14:20 - 14:45Jouw omni-commerce architectuur richting 2030Bluebird DayDaniel Klomps
14:55
14:55 - 15:20Jouw omni-commerce architectuur richting 2030Bluebird DayDaniel Klomps
15:30
15:30 - 15:55Jouw omni-commerce architectuur richting 2030Bluebird DayDaniel Klomps
Roundtable 3
10:40
10:40 - 11:05Futureproof of Bullshit Bingo? Een toekomstbestendige IT infrastructuur voor digital commercevalanticSander Berlinski
11:20
11:20 - 11:45Futureproof of Bullshit Bingo? Een toekomstbestendige IT infrastructuur voor digital commercevalanticSander Berlinski
12:15
12:15 - 12:40Futureproof of Bullshit Bingo? Een toekomstbestendige IT infrastructuur voor digital commercevalanticSander Berlinski
13:00
13:00 - 13:25Futureproof of Bullshit Bingo? Een toekomstbestendige IT infrastructuur voor digital commercevalanticSander Berlinski
13:40
13:40 - 14:05Data-gekte: van dure tools tot nul resultaat?valanticSten Verveen
14:20
14:20 - 14:45Data-gekte: van dure tools tot nul resultaat?valanticSten Verveen
14:55
14:55 - 15:20Data-gekte: van dure tools tot nul resultaat?valanticSten Verveen
15:30
15:30 - 15:55Data-gekte: van dure tools tot nul resultaat?valanticSten Verveen
Roundtable 4
10:40
10:40 - 11:05Onderzoek: wat jouw klanten verwachten van klantenserviceCM.comJurgen Verheijen
11:20
11:20 - 11:45Onderzoek: wat jouw klanten verwachten van klantenserviceCM.comJurgen Verheijen
12:15
12:15 - 12:40Onderzoek: wat jouw klanten verwachten van klantenserviceCM.comJurgen Verheijen
13:00
13:00 - 13:25Onderzoek: wat jouw klanten verwachten van klantenserviceCM.comJurgen Verheijen
13:40
13:40 - 14:05Hoge acquisitiekosten in e-commerce: haal jij het meeste uit je bestaande klantenbase?Building BlocksTom van der Woude
14:20
14:20 - 14:45Hoge acquisitiekosten in e-commerce: haal jij het meeste uit je bestaande klantenbase?Building BlocksTom van der Woude
14:55
14:55 - 15:20Hoge acquisitiekosten in e-commerce: haal jij het meeste uit je bestaande klantenbase?Building BlocksTom van der Woude
15:30
15:30 - 15:55Hoge acquisitiekosten in e-commerce: haal jij het meeste uit je bestaande klantenbase?Building BlocksTom van der Woude
Roundtable 5
10:40
10:40 - 11:05Launch your successful marketplace project with OctopiaOctopiaPaul Garcia
11:20
11:20 - 11:45Launch your successful marketplace project with OctopiaOctopiaPaul Garcia
12:15
12:15 - 12:40Launch your successful marketplace project with OctopiaOctopiaPaul Garcia
13:00
13:00 - 13:25Launch your successful marketplace project with OctopiaOctopiaPaul Garcia
13:40
13:40 - 14:05Launch your successful marketplace project with OctopiaOctopiaPaul Garcia
14:20
14:20 - 14:45Launch your successful marketplace project with OctopiaOctopiaPaul Garcia
14:55
14:55 - 15:20Launch your successful marketplace project with OctopiaOctopiaPaul Garcia
15:30
15:30 - 15:55Launch your successful marketplace project with OctopiaOctopiaPaul Garcia
Roundtable 6
13:40
13:40 - 14:05Als e-commerce organisatie blijven groeien in een volwassen marktNetprofilerDyon Metselaar
14:20
14:20 - 14:45Als e-commerce organisatie blijven groeien in een volwassen marktNetprofilerDyon Metselaar
14:55
14:55 - 15:20Als e-commerce organisatie blijven groeien in een volwassen marktPartner LevelUp GroupFrans Appels
15:30
15:30 - 15:55Als e-commerce organisatie blijven groeien in een volwassen marktPartner LevelUp GroupFrans Appels
Roundtable 7
10:40
10:40 - 11:05Een TikTok strategie voor e-commerce merken in 5 stappenC2BSietske de Groot
11:20
11:20 - 11:45Een TikTok strategie voor e-commerce merken in 5 stappenC2BRobert van Meer
12:15
12:15 - 12:40Een TikTok strategie voor e-commerce merken in 5 stappenC2BSietske de Groot
13:00
13:00 - 13:25Een TikTok strategie voor e-commerce merken in 5 stappenC2BSietske de Groot
13:40
13:40 - 14:05Van one-time-buyers naar loyale klantenPI marketingSander Timmermans
14:20
14:20 - 14:45Van one-time-buyers naar loyale klantenPI marketingSander Timmermans
14:55
14:55 - 15:20Van one-time-buyers naar loyale klantenPI marketingSander Timmermans
15:30
15:30 - 15:55Van one-time-buyers naar loyale klantenPI marketingSander Timmermans
Roundtable 8
10:40
10:40 - 11:05Cross-border commerce: lessen en tips voor jouw strategieCode Coen Fredriks
11:20
11:20 - 11:45Cross-border commerce: lessen en tips voor jouw strategieCode Coen Fredriks
12:15
12:15 - 12:40Cross-border commerce: lessen en tips voor jouw strategieCode Coen Fredriks
13:00
13:00 - 13:25Cross-border commerce: lessen en tips voor jouw strategieCode Coen Fredriks
13:40
13:40 - 14:05Retail Everywhere: in-store, online and everywhere in-between with Shopify PlusShopifyHarry Cloke
14:20
14:20 - 14:45Retail Everywhere: in-store, online and everywhere in-between with Shopify PlusShopifyHarry Cloke
14:55
14:55 - 15:20Retail Everywhere: in-store, online and everywhere in-between with Shopify PlusShopifyHarry Cloke
15:30
15:30 - 15:55Retail Everywhere: in-store, online and everywhere in-between with Shopify PlusShopifyHarry Cloke
10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Roundtable 9
10:40
10:40 - 11:05Hoe bedien je jouw online B2B-klant met een optimale customer journey?CloudSuiteDennis Zuurhout
11:20
11:20 - 11:45Hoe bedien je jouw online B2B-klant met een optimale customer journey?CloudSuiteDennis Zuurhout
12:15
12:15 - 12:40Benut je online kansen door inzicht in de Customer Lifetime Value van jouw klantX-comLoekie van der Sterren
13:00
13:00 - 13:25Benut je online kansen door inzicht in de Customer Lifetime Value van jouw klantCloudSuiteSven van der Roest
13:40
13:40 - 14:05Hoe bedien je jouw online B2B-klant met een optimale customer journey?CloudSuiteSven van der Roest
14:20
14:20 - 14:45Hoe bedien je jouw online B2B-klant met een optimale customer journey?X-comLoekie van der Sterren
14:55
14:55 - 15:20Hoe bedien je jouw online B2B-klant met een optimale customer journey?CloudSuiteDennis Zuurhout
15:30
15:30 - 15:55Hoe bedien je jouw online B2B-klant met een optimale customer journey?CloudSuiteSven van der Roest
Roundtable 10
10:40
10:40 - 11:05Channel-pedia: de complete marketplace updateChannelEngineMitchell Dröge
11:20
11:20 - 11:45Channel-pedia: de complete marketplace updateChannelEngineMitchell Dröge
12:15
12:15 - 12:40Channel-pedia: de complete marketplace updateChannelEngineMitchell Dröge
13:00
13:00 - 13:25Channel-pedia: de complete marketplace updateChannelEngineMitchell Dröge
13:40
13:40 - 14:05Hoe Vandentop Tuinhout Organic Shopping resultaten domineerde dankzij unieke AI-toepassingAdwise - Your Digital BrainShari Jalimsing
14:20
14:20 - 14:45Hoe Vandentop Tuinhout Organic Shopping resultaten domineerde dankzij unieke AI-toepassingAdwise - Your Digital BrainShari Jalimsing
14:55
14:55 - 15:20Accelereer je marketplaces business met een data-gedreven aanpakAdwise - Your Digital BrainJurre Oosterwechel
15:30
15:30 - 15:55Accelereer je marketplaces business met een data-gedreven aanpakAdwise - Your Digital BrainJurre Oosterwechel
Roundtable 11
10:40
10:40 - 11:05Marketing anno 2023: Hoe doe je meer met minder?WunderEmiel Lutz
11:20
11:20 - 11:45Marketing anno 2023: Hoe doe je meer met minder?WunderEmiel Lutz
12:15
12:15 - 12:40Marketing anno 2023: Hoe doe je meer met minder?WunderEmiel Lutz
13:00
13:00 - 13:25Marketing anno 2023: Hoe doe je meer met minder?WunderEmiel Lutz
13:40
13:40 - 14:05E-commerce in the era of Marketplaces & Social ShoppingDeptThomas Lammers
14:20
14:20 - 14:45E-commerce in the era of Marketplaces & Social ShoppingDeptCoen Boom-Huijsmans
14:55
14:55 - 15:20E-commerce in the era of Marketplaces & Social ShoppingDeptThomas Lammers
15:30
15:30 - 15:55E-commerce in the era of Marketplaces & Social ShoppingDeptCoen Boom-Huijsmans
Roundtable 12
10:40
10:40 - 11:05Uitdagingen en best practices voor (hyper)gepersonaliseerde klantervaringenDigitalum / VaimoSerge Craeghs
11:20
11:20 - 11:45Uitdagingen en best practices voor (hyper)gepersonaliseerde klantervaringenDigitalum / VaimoSerge Craeghs
12:15
12:15 - 12:40Uitdagingen en best practices voor (hyper)gepersonaliseerde klantervaringenDigitalum / VaimoSerge Craeghs
13:00
13:00 - 13:25Uitdagingen en best practices voor (hyper)gepersonaliseerde klantervaringenDigitalum / VaimoSerge Craeghs
13:40
13:40 - 14:05De Keuzehulp Quick Scan – ben jij klaar voor guided selling?AidenMarja Silvertant
14:20
14:20 - 14:45De Keuzehulp Quick Scan – ben jij klaar voor guided selling?AidenMarja Silvertant
14:55
14:55 - 15:20De Keuzehulp Quick Scan – ben jij klaar voor guided selling?AidenMarja Silvertant
15:30
15:30 - 15:55De Keuzehulp Quick Scan – ben jij klaar voor guided selling?AidenMarja Silvertant
Roundtable 13
10:40
10:40 - 11:05A conversation for shipping successfully cross-borderFedEx ExpressStan Aalbers
11:20
11:20 - 11:45A conversation for shipping successfully cross-borderFedEx ExpressStan Aalbers
12:15
12:15 - 12:40A conversation for shipping successfully cross-borderFedEx ExpressStan Aalbers
13:00
13:00 - 13:25A conversation for shipping successfully cross-borderFedEx ExpressStan Aalbers
13:40
13:40 - 14:05Loyalty, meer dan ‘puntjes sparenVoyadoJoost Vugts
14:20
14:20 - 14:45Loyalty, meer dan ‘puntjes sparenVoyadoJoost Vugts
14:55
14:55 - 15:20Loyalty, meer dan ‘puntjes sparenVoyadoJoost Vugts
15:30
15:30 - 15:55Loyalty, meer dan ‘puntjes sparenVoyadoJoost Vugts
Roundtable 14
10:40
10:40 - 11:05How to turn your customer service into a profit centreGorgiasNikola Dimic
11:20
11:20 - 11:45How to turn your customer service into a profit centreGorgiasNikola Dimic
12:15
12:15 - 12:40How to turn your customer service into a profit centreGorgiasNikola Dimic
13:00
13:00 - 13:25How to turn your customer service into a profit centreGorgiasNeil Forrest
13:40
13:40 - 14:05The State of CMS 2023 in the NetherlandsStoryblokFrançois Le Menn
14:20
14:20 - 14:45The State of CMS 2023 in the NetherlandsStoryblokFrançois Le Menn
14:55
14:55 - 15:20The State of CMS 2023 in the NetherlandsStoryblokFrançois Le Menn
15:30
15:30 - 15:55The State of CMS 2023 in the NetherlandsStoryblokFrançois Le Menn
Roundtable 15
10:40
10:40 - 11:05Ecommerce as a Service: totale ontzorging voor merken in e-commerceThe Future of Commerce (NextChapter eCommerce, Supplime en D2C Company)Ivo Dijks
11:20
11:20 - 11:45Ecommerce as a Service: totale ontzorging voor merken in e-commerceThe Future of Commerce (NextChapter eCommerce, Supplime en D2C Company)Ivo Dijks
12:15
12:15 - 12:40Ecommerce as a Service: totale ontzorging voor merken in e-commerceThe Future of Commerce (NextChapter eCommerce, Supplime en D2C Company)Ivo Dijks
13:00
13:00 - 13:25Ecommerce as a Service: totale ontzorging voor merken in e-commerceThe Future of Commerce (NextChapter eCommerce, Supplime en D2C Company)Ivo Dijks
13:40
13:40 - 14:05How Orderchamp has expanded its service with Buy Now, Pay Later and how B2B customers benefit from itMondu B.V.Stefano Arcari
14:20
14:20 - 14:45How Orderchamp has expanded its service with Buy Now, Pay Later and how B2B customers benefit from itMondu B.V.Stefano Arcari
14:55
14:55 - 15:20How Orderchamp has expanded its service with Buy Now, Pay Later and how B2B customers benefit from itMondu B.V.Stefano Arcari
15:30
15:30 - 15:55How Orderchamp has expanded its service with Buy Now, Pay Later and how B2B customers benefit from itMondu B.V.Stefano Arcari
Roundtable 16
10:40
10:40 - 11:05Realiseer een hogere conversie onlineMastercardGuido Berben
11:20
11:20 - 11:45Realiseer een hogere conversie onlineMastercardGuido Berben
12:15
12:15 - 12:40Realiseer een hogere conversie onlineMastercardGuido Berben
13:00
13:00 - 13:25Realiseer een hogere conversie onlineMastercardGuido Berben
13:40
13:40 - 14:05Powerful Personalization: How to generate up to 40% of your revenue through Automated Email FlowsKlaviyoPriya Nayyar Patel
14:20
14:20 - 14:45Powerful Personalization: How to generate up to 40% of your revenue through Automated Email FlowsKlaviyoPriya Nayyar Patel
14:55
14:55 - 15:20Powerful Personalization: How to generate up to 40% of your revenue through Automated Email FlowsKlaviyoPriya Nayyar Patel
15:30
15:30 - 15:55Powerful Personalization: How to generate up to 40% of your revenue through Automated Email FlowsKlaviyoPriya Nayyar Patel
10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Roundtable 17
10:40
10:40 - 11:05AI in marketing automationDeployteqArjan van Hartesveldt
11:20
11:20 - 11:45AI in marketing automationDeployteqArjan van Hartesveldt
12:15
12:15 - 12:40AI in marketing automationDeployteqArjan van Hartesveldt
13:00
13:00 - 13:25AI in marketing automationDeployteqArjan van Hartesveldt
13:40
13:40 - 14:05Privacyvriendelijk verzamelen en activeren van e-commerce dataPiwik PRORichard Mastop
14:20
14:20 - 14:45Privacyvriendelijk verzamelen en activeren van e-commerce dataPiwik PRORichard Mastop
14:55
14:55 - 15:20Privacyvriendelijk verzamelen en activeren van e-commerce dataPiwik PRORichard Mastop
15:30
15:30 - 15:55Privacyvriendelijk verzamelen en activeren van e-commerce dataPiwik PRORichard Mastop
Roundtable 18
10:40
10:40 - 11:05Slimme klantwerving: je klant in beeld met PostNLPostNLPeter Vervelde
11:20
11:20 - 11:45Slimme klantwerving: je klant in beeld met PostNLPostNLPeter Vervelde
12:15
12:15 - 12:40Slimme klantwerving: je klant in beeld met PostNLPostNLPeter Vervelde
13:00
13:00 - 13:25Slimme klantwerving: je klant in beeld met PostNLPostNLPeter Vervelde
13:40
13:40 - 14:05Simpel bestellen: Je checkout geoptimaliseerd? Nog lang niet!PostNLRoel Honning
14:20
14:20 - 14:45Simpel bestellen: Je checkout geoptimaliseerd? Nog lang niet!PostNLRoel Honning
14:55
14:55 - 15:20Simpel bestellen: Je checkout geoptimaliseerd? Nog lang niet!PostNLRoel Honning
15:30
15:30 - 15:55Simpel bestellen: Je checkout geoptimaliseerd? Nog lang niet!PostNLRoel Honning
Roundtable 19
10:40
10:40 - 11:05How to accelerate your business with TikTok?TikTokSebastien Vandenbussche
11:20
11:20 - 11:45How to accelerate your business with TikTok?TikTokSebastien Vandenbussche
12:15
12:15 - 12:40How to accelerate your business with TikTok?TikTokSebastien Vandenbussche
13:00
13:00 - 13:25How to accelerate your business with TikTok?TikTokSebastien Vandenbussche
13:40
13:40 - 14:05Zo haal je de meeste omzet uit inactieve klanten in jouw e-maildatabaseCopernicaNando Gevers
14:20
14:20 - 14:45Zo haal je de meeste omzet uit inactieve klanten in jouw e-maildatabaseCopernicaNando Gevers
14:55
14:55 - 15:20Zo haal je de meeste omzet uit inactieve klanten in jouw e-maildatabaseCopernicaNando Gevers
15:30
15:30 - 15:55Zo haal je de meeste omzet uit inactieve klanten in jouw e-maildatabaseCopernicaNando Gevers
Roundtable 20
10:40
10:40 - 11:05De lessen van B2B e-commerce implementatiesIncentroSuzan van Rooijen
11:20
11:20 - 11:45De lessen van B2B e-commerce implementatiesIncentroSuzan van Rooijen
12:15
12:15 - 12:40De lessen van B2B e-commerce implementatiesIncentroSuzan van Rooijen
13:00
13:00 - 13:25De lessen van B2B e-commerce implementatiesIncentroSuzan van Rooijen
13:40
13:40 - 14:05Vergroot je klantbereik- en loyaliteit met een toegankelijke websiteIncentroTim Scheffer
14:20
14:20 - 14:45Vergroot je klantbereik- en loyaliteit met een toegankelijke websiteIncentroTim Scheffer
14:55
14:55 - 15:20Vergroot je klantbereik- en loyaliteit met een toegankelijke websiteIncentroSietse Taams
15:30
15:30 - 15:55Vergroot je klantbereik- en loyaliteit met een toegankelijke websiteIncentroTim Scheffer
Roundtable 21
10:40
10:40 - 11:05Hoe bind je als non-profit de jonge generatie aan je organisatie?KWF KankerbestrijdingPascal Lansink
11:20
11:20 - 11:45Het halo effect van branding op performance marketingHelloTVErik-Jan Koense
12:15
12:15 - 12:40Het halo effect van branding op performance marketingHelloTVErik-Jan Koense
13:00
13:00 - 13:25Het halo effect van branding op performance marketingHelloTVErik-Jan Koense
13:40
13:40 - 14:05Zijn chatbots de toekomst?ABN AMROJeroen Das
14:20
14:20 - 14:45Zijn chatbots de toekomst?ABN AMROJeroen Das
14:55
14:55 - 15:20Zijn chatbots de toekomst?ABN AMROJeroen Das
15:30
15:30 - 15:55Zijn chatbots de toekomst?ABN AMROJeroen Das
Roundtable 22
10:40
10:40 - 11:05Succes in SEO zonder focus op keywordsSEO- en contentstrateegChantal Smink
11:20
11:20 - 11:45Wet & regelgeving voor internationaal zakendoenLiance LegalLisette Hendrikse
12:15
12:15 - 12:40Wet & regelgeving voor internationaal zakendoenLiance LegalLisette Hendrikse
13:00
13:00 - 13:25Wet & regelgeving voor internationaal zakendoenLiance LegalLisette Hendrikse
13:40
13:40 - 14:05TikTok; where entertainment meets commerceTikTokKoen Vanderhoydonck
14:20
14:20 - 14:45TikTok; where entertainment meets commerceTikTokKoen Vanderhoydonck
14:55
14:55 - 15:20TikTok; where entertainment meets commerceTikTokKoen Vanderhoydonck
15:30
15:30 - 15:55TikTok; where entertainment meets commerceTikTokKoen Vanderhoydonck
Roundtable 23
11:20
11:20 - 11:45Succesvolle kanaalstrategieEtosJoost Kerckhaert
12:15
12:15 - 12:40Digitale transformatie en het ontwikkelen en innoveren van business modellen & klantpropositiesauto.nlJaap Cuperus
13:00
13:00 - 13:25Hoe navigeer je door het snelveranderende e-commerce landschapMART & Company | Marketing & Growth AcceleratorMart Postma
13:40
13:40 - 14:05Hoe word je marktleider met segmentatie op basis van dataFamilyblendGerben ten Thij
14:20
14:20 - 14:45China: de toekomst van commerceBORG ConsultingJohn Lin
14:55
14:55 - 15:20China: de toekomst van commerceBORG ConsultingJohn Lin
15:30
15:30 - 15:55China: de toekomst van commerceBORG ConsultingJohn Lin
Roundtable 24
11:20
11:20 - 11:45Hoe optimaliseer je de e-commerce reis voor duurzaamheid?DopperBernice Goudt
12:15
12:15 - 12:40Hoe optimaliseer je de e-commerce reis voor duurzaamheid?DopperBernice Goudt
13:40
13:40 - 14:05Digitale transformatie en het ontwikkelen en innoveren van business modellen & klantpropositiesauto.nlJaap Cuperus
14:20
14:20 - 14:45The importance of 1ste party data for marketingGoogleWeiwei Liu-Schröder
14:55
14:55 - 15:20Hoe bind je als non-profit de jonge generatie aan je organisatie?KWF KankerbestrijdingPascal Lansink
15:30
15:30 - 15:55Hoe bind je als non-profit de jonge generatie aan je organisatie?KWF KankerbestrijdingPascal Lansink
10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Roundtable 25
14:20
14:20 - 14:45Hoe navigeer je door het snelveranderende e-commerce landschapMART & Company | Marketing & Growth AcceleratorMart Postma
14:55
14:55 - 15:20Hoe optimaliseer je de e-commerce reis voor duurzaamheid?DopperBernice Goudt
15:30
15:30 - 15:55Wet & regelgeving voor internationaal zakendoenLiance LegalLisette Hendrikse