E-Commerce Live

Internationale expansie: lef of verstand? Nu of later?

30 minutes
Thomas Bunnik Whoppah

Internationaal gaan kan een manier zijn om de schaal te bereiken waarbij je bedrijf succesvol opereert. Bij zulke expansie komen echter ook kosten en afleiding kijken. Niet expanderen kan riskant zijn. Expanderen ook. Waarom zou je wel of niet de grens over gaan? Hoe goed moet je bedrijf voorbereid zijn? In deze sessie neemt Thomas Bunnik je mee in zijn zienswijze op expansie. Dit doet hij aan de hand van zijn 17 jaar ervaring met internationale expansie.

Thomas Bunnik

Thomas Bunnik

Whoppah

Thomas was tot 2014 wereldwijd verantwoordelijk voor Investment Funds bij ABN AMRO. In 2014 lanceerde hij Pritle, een geautomatiseerde vermogensbeheerder, die hij in 2017 verkocht aan BinckBank. Na zijn vertrek in 2018 startte hij, samen met zijn vrouw Evelien, Whoppah. Een online marktplaats voor tweedehands design. Met 16 miljoen euro financiering en een team van 49 mensen groeide Whoppah uit tot de grootste interieurmarktplaats in Europa, actief in Duitsland, Nederland en België.