E-Commerce Live

Decoding success: metrics selection for e-commerce experimentation

10:00 30 minutes Stage 3
Andrey Prokhorov Asics

In this session Andrey Prokhorov, E-commerce Optimization Team Lead at Asics, wil share with you how to choose the right metrics for your experimentation program, and what the selection depends on. He will discuss the pros and cons of binomial and non-binomial metrics, show what metrics are used at Asics EMEA and discuss UX-focused metrics to accompany the experimentation program. How can you incorporate UX- related metrics?

Andrey Prokhorov

Andrey Prokhorov

Asics

Andrey Prokhorov is gespecialiseerd in e-commerce UX en experimenten, met aanzienlijke ervaring in de sport- en entertainmentindustrie. Hij leidt momenteel het E-commerce Optimization Team van ASICS EMEA en staat bekend om zijn datagedreven aanpak en creativiteit. Andrey blinkt uit in teambetrokkenheid en het ontwikkelen van oplossingen in multiculturele omgevingen, waarbij hij zich richt op UX/UI en webanalyse om de e-commerceactiviteiten te verbeteren.

Gelijktijdige sessies