E-Commerce Live

Meten van succes: experimenten binnen e-commerce

30 minutes
Andrey Prokhorov Asics

In deze sessie zal Andrey Prokhorov delen hoe je de juiste statistieken voor je experimentprogramma kiest en waar de selectie van afhangt. Hij zal de voor- en nadelen van binomiale en niet-binomiale metrieken bespreken, laten zien welke metrieken bij Asics EMEA worden gebruikt en UX-gerichte metrieken bespreken ter begeleiding van het experimenteerprogramma. Hoe kun je UX-gerelateerde statistieken integreren?

Andrey Prokhorov

Andrey Prokhorov

Asics

Andrey Prokhorov is gespecialiseerd in e-commerce UX en experimenten, met aanzienlijke ervaring in de sport- en entertainmentindustrie. Hij leidt momenteel het E-commerce Optimization Team van ASICS EMEA en staat bekend om zijn datagedreven aanpak en creativiteit. Andrey blinkt uit in teambetrokkenheid en het ontwikkelen van oplossingen in multiculturele omgevingen, waarbij hij zich richt op UX/UI en webanalyse om de e-commerceactiviteiten te verbeteren.