E-Commerce Live

Stap in het tijdperk van moderne klantconversaties via Generatieve AI

10:40 30 minutes Stage 6
Io Michels CM.com

In winkels is praten met klanten normaal, in E-Commerce zien we het als ‘klantenservice’.

Door technologische ontwikkelingen zoals messaging apps, chatbots en Artificiële Intelligentie komt de klantconversatie weer centraal te staan.

In deze sessie deelt Io Michels hoe een Customer Engagement Platform deze innovaties samenbrengt voor naadloze end-to-end klanttrajecten, over al je marketing- en serviceapplicaties en kanalen. Verhoog klantbeleving, stimuleer efficiëntie en creëer nieuwe inkomstenstromen.

Io Michels

Io Michels

CM.com

Io is binnen CM.com verantwoordelijk voor de Customer Success Management (CSM) teams gericht op klantsucces, strategie en enablement. Daarbij richt hij en zijn team zich op het verbinden van de stem van de klant(teams) met CM.com’s product en support organisatie. Tegenwoordig wordt daarin meer en meer gebruik gemaakt van (generatieve) AI. Tenslotte deelt Io de lessen van diverse e-commerce partijen met geinteresseerden binnen deze industrie.

Gelijktijdige sessies