E-Commerce Live

IKEA is bezig met een inhaalslag: nieuwe processen binnen e-commerce

30 minutes
Melvin Schreijer IKEA

IKEA heeft lang gewacht met het uitbreiden van hun activiteiten binnen e-commerce.

Hierdoor zijn veel onderdelen van het proces lange tijd niet geoptimaliseerd geweest. Er is nog veel werk aan de winkel, maar ze maken inmiddels grote stappen over de gehele linie.

Melvin Schreijer is met zijn team op dit moment bezig om een Continuous Discovery proces te implementeren, waarbij hij zijn team opsplitst in twee kleinere teams en zij focussen op het optimaliseren van de IKEA betaalpagina in twee buitenlandse markten. In deze sessie zal Melvin meer over dit proces uitleggen en zal hij behaalde resultaten toelichten.

Melvin Schreijer

Melvin Schreijer

IKEA

Melvin heeft de afgelopen 16 jaar verschillende rollen bekleed in de Betaal industrie, maar het grootste gedeelte daarvan binnen Product Management. Gedurende zijn carrière is de e-commerce industrie drastisch veranderd en dit heeft Melvin van dichtbij mee kunnen maken. Na een aantal jaren op de achtergrond te hebben bijgedragen aan deze ontwikkeling heeft Melvin het geluk gehad nu voor een grote internationale speler als IKEA te mogen werken. Met veel plezier is hij tegenwoordig bezig om de IKEA betaal processen klaar te maken voor de toekomst en verder te optimaliseren.