E-Commerce Live

De korting ‘death spiral’ vermijden: hoe bouw je winstgevende promoties

12:40 30 minutes presentation Stage 6
Sam Panzer Talon.One

Boston Consulting Group schat dat dertig procent van de promoties een negatieve ROI oplevert en het potentieel heeft om marges te vernietigen en consumenten te conditioneren om alleen te kopen met een deal. Hoe kunnen merken zichzelf uit de doodsspiraal van kortingen halen?

In deze sessie bekijkt Sam Panzer hoe retailers kunnen overstappen van algemene, one-size-fits-all prikkels naar slimme, gesegmenteerde promoties. Die de marges beschermen, de omzet verhogen en gezonde langdurige klantrelaties opbouwen.

Sam Panzer

Sam Panzer

Talon.One

Sam Panzer leidt de loyaliteitsstrategie bij Talon.One en helpt merken het zakelijke potentieel van investeringen in headless loyaliteitstechnologie te beoordelen. Sam werkt al vijf jaar bij Talon.One en ondersteunt merken als Adidas, REI, River Island, Live Nation en Burger King om hun promotie-uitgaven te optimaliseren en ervaringen te ontwikkelen die herhalingsaankopen stimuleren.

Gelijktijdige sessies