E-Commerce Live

Starten met marketing automation: het groeipad van BOSKA

12:40 30 minutes presentation Stage 5
Eleftheria Strien BoskaKjeld Piek Clever Strategy

BOSKA Food Tools, vaak omschreven als de Rolls Royce onder de kaasschaven, heeft zich de afgelopen jaren sterk ontwikkeld op het gebied van marketing automation. Maar hoe begin je hiermee, wat zijn de aandachtspunten, en hoe maximaliseer je de impact op de consument?

In deze sessie delen BOSKA en Clever Strategy de sleutelmomenten van hun gezamenlijke reis. Ze bieden inzicht in hun succesvolle strategieën en geven een vooruitblik op toekomstige innovaties. Denk hierbij aan personalisatie door gebruik van marketing automation in combinatie met een customer data platform (CDP).

Maak je klaar om geïnspireerd te raken door de dynamische toekomst van digitale marketing in de wereld van premium food tools for life.

Powered by Deployteq

Eleftheria Strien

Eleftheria Strien

Boska

Kjeld Piek

Kjeld Piek

Clever Strategy

Kjeld is een ondernemende marketeer met meer dan 15 jaar ervaring als ondernemer. Samen met Jasper van den Broek, zijn jeugdvriend sinds de kleuterschool, bouwt hij aan het fact based en data driven marketingbureau Clever Strategy. Met een uniek team biedt Clever Strategy diensten aan gericht op business to consumer (B2C) marketing voor retail, consumer brands en e-commerce bedrijven.

Gelijktijdige sessies