E-Commerce Live

De impact van fysieke winkels op Coolblue’s customer journeys

30 minutes
Jos Groenendijk Coolblue

Bij Coolblue doen ze alles voor een glimlach. Daarom hebben ze twee doelen voor ogen: een voorbeeldbedrijf zijn op het gebied van klantgericht ondernemen en waarde toevoegen. Om deze doelen te halen, kijken ze per producttype waar klanten behoefte aan hebben en op basis daarvan richten ze hun productreizen in.

De winkels van Coolblue in Nederland, België en Duitsland zijn essentieel in het behalen van deze twee doelen. In deze sessie vertelt Jos je meer over waarom Coolblue winkels opent in een tijd dat winkelketens winkels sluiten.

Ontdek hoe de winkels zich afgelopen jaren ontwikkeld hebben tot meer dan alleen servicepunten en waarom een naadloze integratie tussen winkels en alle andere kanalen van Coolblue essentieel is.

Jos Groenendijk

Jos Groenendijk

Coolblue

Jos begon zijn loopbaan bij Coolblue in 2012 na zijn studie Bedrijfskunde aan de Erasmus Universiteit en een wereldreis van anderhalf jaar. Hij startte als Product Manager en doorliep verschillende functies binnen het bedrijf. Sinds 2018 is Jos verantwoordelijk voor de winkels van Coolblue als Head of Stores. In deze rol werkt hij samen met teams op diverse gebieden, zoals vastgoed, winkelconcept, store tech development, operatie en HR, om de winkels elke dag een beetje beter te maken.