E-Commerce Live

Vijf lessen van Digital Leaders en trends binnen CX

13:20 30 minutes presentation Stage 5
Jerome Hesterman BearingPoint & Freshworks

Wat zijn de winnende activiteiten van Digital Leaders? Ieder jaar onderzoekt BearingPoint meer dan zeventig merken in Nederland om vast te stellen waarmee ze de voorkeur van de consument winnen.

In deze sessie krijg je een blik op E-Commerce, Digital Marketing, Digital Product Experience en E-CRM.

Uiteraard is de inzet van Generative AI één van de lessen. Maar waar zien CMOs en CTOs de grootste kansen? Waarin gaan zij investeren en waarom? Welke trends zijn belangrijk om consumenten aan je merk te binden?

Jerome legt je uit waar de Digital Leaders nu mee winnen en waar ze aan werken om dat in de toekomst te blijven doen.

Jerome Hesterman

Jerome Hesterman

BearingPoint & Freshworks

Jerome Hesterman werkt op het snijvlak van Digital en Analytics. Na zijn studie Marketing ontstaat een passie voor de inzet van klant- en marktinzichten om een optimale CX te ontwikkelen. Daarvandaan werkt Jerome aan de ontwikkeling van voorspelmodellen bij Publicis en KPN, digital analytics en CRO bij Ziggo, en omnichannel analytics en journey optimalisatie bij Liberty Global. Jerome is nu onder andere verantwoordelijk voor de jaarlijkse Digital Leader Study bij BearingPoint.

Gelijktijdige sessies